LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Nisan 2009

YAPABİLİRİM !!!


* Tübitak yayınlarından çıkan bu kitabı dün inceleme fırsatı buldu annem ve benim için çok faydalı bir kitap olacağını düşündüğünü söyledi. Engelli arkadaşlarımla karşılaştığım da nasıl davranmam gerektiğinden bahsetti.

Engelli bir arkadaşını gördüğün de yardım etmek isteyebilirsin dedi annem ama önce yardım isteyip istemediğini sormalıymışım.

Diğer arkadaşlarıma nasıl davranıyorsam , o arkadaşlarıma da aynı şekil de davranmalıymışım. Çünkü engelli arkadaşımın hasta yada mutsuz olduğunu düşünerek , acıyarak yaklaşmam doğru değilmiş.



Yapabilirim!

It’s Ok to Be Me!

Tekerlekli sandalyede olmam artık önemli değil.
Başka çocukların yapabildiği şeylerin hemen hepsini yapabileceğimi biliyorum, bu da bana mutluluk veriyor.

Okuldaki basketbol takımına bile girdim.
Diğer çocukların benden ve tekerlekli sandalyemden korkmadığını artık biliyorum, çünkü ben de onlar gibiyim
Yapması gerçekten zor görünen işleri denemekten biraz korkmak çok normal.

Bazı insanların bazı işleri yapabilmek için diğerlerinden daha fazla çalışması da gerekebilir.
Bu da normal. Ama büyük, küçük hangi zorluk olursa olsun, çok çalışarak, çok pratik yaparak üstesinden gelebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)