LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Nisan 2009

Savaş Çocukları Sitesi ve Ecem

Savaş Çocukları Sitesin de gördüğüm bu yazıyı sizinle paylaşmak istedim.
Beni çok etkiledi , Sevgili Meftun ve Adnan çiftinin neler yaşadığını ,onlar gibi anlamam kesinlikle mümkün değil biliyorum.
Ama Doğa'nın geçen yıl yaşadığı ve bir ay önce tekrarlanan rahatsızlık dönemlerin de yaşadığım sıkıntı , endişe ve korkuyu hala üzerim den atabilmiş değilim.
Allahım tüm çocuklarımıza sağlık versin , bizleri çocuklarımızla sınamasın..
Sizi yazı ile başbaşa bırakırken sevgili Savaş Çocukları Sitesine pırlanta gibi bir yüreğe sahip oldukları için bir kez daha teşekkür ederim.
------------------------

Yağmur Çocuklar Özel Eğitim Merkezi

Merhabalar,

Yağmur Çocuklar Özel Eğitim Merkezi 2003 yılında ,farklı gelişim gösteren Özel çocuklar ve aileleri için açılmış Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir özel eğitim merkezidir.

Biz kızımız Ecem’in 2,5 yaşında olduğunda ,otizm denilen ve bugün dahi nedeni ve çözümü tam olarak bilinemeyen bir hastalığa yakalandığını öğrendik ; hayatımızda ,bütün özel çocuklarımızın aileleri gibi zor bir sayfa açıldığını gördük ve mücadelemize başladık.

Daha sonra denize düşen yılana sarılır misali bize söylenen her türlü yoluda deneyerek eğitimine başladık ve ülkemizde tüm zihinsel ve bedensel engelli çocukların tıbbi tedavilerinin yanı sıra daha çok ve daha iyi özel eğitim kurumlarına ihtiyaçları bulunduğunu düşünerek eğitimci arkadaşlarımızla birlikte bizim için kutsal olduğunu düşündüğümüz bir yola çıktık.

Sonuç olarak her çocuğun bizim için bir Ecem olduğunu ,çocuklarımızın gelecekleri içinkendi kendilerine yeterli olabilmeleri için eğitimin şart olduğunu düşünüyoruz.
Bu konuda desteklerini esirgemeyen ve duyarlı davranan tüm insanlara teşekkürü bir borç biliyoruz ama gönül isterdi ki çocuklarımızın hepsi sağlıklı olsalardı ve bizim gibi kurumlara gerek kalmasaydı.

Saygılarımızla.
Meftun & Adnan ÇAKIR

2 yorum:

  1. Estafurllah efendim onur duydum. bu şekilde destek olmaız çok onur verici. Tekrar Sağolun.

    YanıtlaSil
  2. Her zaman destekçiniz olmaya devam edeceğiz .

    Saygılar

    YanıtlaSil

okuYORUM :)