LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

30 Nisan 2009

ÜTÜ YAPTIM :)


Neden bu ütü benim elim de biliyormusun :)

Anneme ev işlerin de yardım etmeyi çok seviyorum , odamı toplamak , süpürmek ve tozunu almak aslında benim görevim , ama genellikle annemden yardım alarak bu görevimi yerine getirmeyi tercih ediyorum.
Ben daha dört yaşındayım bu kadar işi tek başıma yapmam biraz zor değil mi ? :)

Kısa bir süre önce kendi giysilerimi katlamayı , çoraplarımı yerleştirmeyi de öğrendim.
Annem dışarı çıkmamız için hazırlanırken sıra pantolonumu ütülemeye gelmişti ki " annneeeee ne olur bendeee yapimmm " diye ısrar ettim , annem bana yine kıyamadı :) kendi gözetimi altında ve çok düşük ısı ile ütüyü kullanabileceğimi söyledi.

Kendi pantolunumu kendim ütüledim :)

Ev işlerin de anneme yardımcı olmam aslında benim gelişimim için çok faydalı biliyormusun ?
Annem öncelikle sorumluluk sahibi , etrafındaki insanlara karşı yardımsever birisi olmam için küçük yaşlarda bu tür şeylere dahil olmam gerektiğini söyledi.

Bu işlerin nasıl yapıldığını erken yaşta öğrenme imkanı buluyorum bu sayede , bazen anne ve babamın da evde yardıma ihtiyaç duyduklarını görüp , desteğimi istemeleri çok hoşuma gidiyor :) Benim yaşımda ki arkadaşlarım genellikle , üstlerini giyme, eşyalarını yerleştirme görevlerini yerine getirirken sanırım ben bir adım önde gidiyorum :)

Annem " her yıl bir yaş daha büyüdüğümde farklı ayrıcalıklar kazanırken farklı sorumlulukların da oluyor " diyor.. henüz bunun anlamını kavrayamadım ama yakındır:)

6 yorum:

  1. yerim ben seni şu güzelliğe bak çok marifetli olacak bu kız annesi şimdiden belli :)

    YanıtlaSil
  2. Oglun varmıydı Nur teyzem :)))

    YanıtlaSil
  3. :) yok ama olursa ilk sradasınn cnmm :)

    YanıtlaSil
  4. :))) Söz ama :)) sonra caymak yok.

    Allahım tüm meleklerimizi korusun ve bizlere bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  5. doğa çok tatlı allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  6. doğaaa sen çok şekersin yerimmmm seni:))

    YanıtlaSil

okuYORUM :)