LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

19 Nisan 2009

KARGA İLE TİLKİ - ŞARKI

Annemin bana öğrettiği ilk şarkılardan biridir KARGA ile TİLKİ :)

Tilki her zaman ki iş güzarlığı ile karganın ağzında ki peynirin peşin de.. annemle bu oyunun canladırmasını yapardık.
Ben yüksek bir yere çıkardım annem tilki olur ve beni kandırmaya çalışırdı :) ve kanardım..

İşte sözleri ...

Bir gün bir hırsız karga ha ha haha ha ha

Bir parça peynir çalmış ha ha ha ha ha

Konmuş bir dalda kalmış ha ha ha ha haaaa ha

Etrafı seyre dalmış ha ha ha ha ha

Ordan geçen bir tilki ha ha ha ha haa ha

Şen sesinle öt demiş ha ha ha ha ha

Bizim karga gak demiş ha ha ha ha hah aaa ( orijinalin de APTAL kargadır ama annem bu kelimeyi kullanmamı istemediği için burayı değiştirmiş :) )

Peyniri tilki yemiş ha hah ha ha haaa

* Yakında bunu da söyler ve eklerim :)

1 yorum:

okuYORUM :)