LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Nisan 2009

KİTAP TAKASI

Ben kitaplarımı arkadaşlarımla paylaşmayı çok seviyorum , annemin okuduğu ve daha sonra dolabım da yerini alan kitaplarımı başka arkadaşlarımın da okuması beni mutlu ediyor.
Bazen arkadaşlarımızla kitaplarımızı takas ediyoruz , hem ben yeni bir kitap daha okumuş oluyorum hem de arkadaşım.

Bugün öğrendim ki,büyükler arasında da bu varmış,ellerinde ki kitapları okuduktan sonra
buraya gelerek takas yapıyorlarmış.

Belki sen de Melek ablam gibi okuduğun kitabı saklamayı seviyorsundur ama takas yöntemiyle hem kitaplarını başkalarının okumasına izin vereceksizn hemde yeni ve ücretsiz bir kitaba sahip olmanın mutluluğunu yaşayacaksın. Güzel bir fikir değil mi :)

Tabi sürekli takas olmaz :) yayın evi sahiplerinin üzülmesini istemem hiç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)