LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Nisan 2009

TOP OYNARKEN DİKKAT ET !!!!

Ağaçları çok severim , onlara tırmanmak için henüz çok küçük olsam da , gölgelerin de dinlenmek beni çok mutlu ediyor.

Annem çocukluğun da mahallelerin de bulunan dut ağacından hiç inmediğini anlatıyor , eskiden bu kadar çok oyuncak yokmuş , mahallesin de bulunan bir sürü çocukla ağaçların tepelerine çıkar , dut toplar , şarkılar söyler ve çook eğlenirlermiş.

Arkadaşım Zeynep ile birlikte sana ağaçlarla ilgili annemin bana çok küçükken öğrettiği bir şarkıyı söyledik.

Biraz şımardım ama olsun o kadar :) değil mi ?

--------------------------

Şarkımızın Sözleri :

Top oynarken dikkat et

Kırma dalımı

Koparma hiç yaprağımı

Yakma canımı

Sana kalem olurum

Defter olurum

Gemi ,Okul ,Odun , Kitap

Her şey olurum

2 yorum:

  1. Doğa'cığım seni izlerken bende bir o yana bir bu yana sallanıp durmuşum şarkı bitince fark ettim :D Paylaşım için teşekkürleler özlemiştik seni :D

    YanıtlaSil
  2. :))) Ben sık sık şarkı söyler seni de annem gibi oda oda kaçırabilirim Nezihe teyzem :))) hiç dert değil :))

    YanıtlaSil

okuYORUM :)