LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Nisan 2009

ÖRGÜ ÖRNEKLERİ





El emeği göz nuru bu çalışmalarıyapan teyzelerime ne diyeceğimi bilemiyorum , ne kadar güzel şeyler üretiyorlar değil mi ?
Sen de faydalan diye annem sürekli araştırma peşinde :) diyor ki ; hepsi birbirinden güzel bunun yanısıra çokta ekonomik , sana bunlardan birini almaya kalktığım da o para ile sanırım 5- 6 tane aynısından örebilirim :) buda annemin buı konuda ne kadar haklı olduğunu gösteriyor.
Eskiden anneannem , teyzelerimin ve annemin kıyafetlerini diker,kazaklar örermiş , annem için onlar çok özel hala saklar :) bu arada diğer örneklere bakmak istersen link burada.

2 yorum:

  1. canım benim burası çok güzel hem annenin hem de senin ellerinize sağlık bayağı gezdim tozdum bir de bu şeker kıza yorum bırakayım istedim.Benim de iki tane oğlum var burada güzel şeyler gördüm onlarla yaparım artık.Bana da beklerim.Dur seni arkadaşlarımada ekliyim.
    Allahım bütün çocukları korusun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :) tesekkur ederım teyzecım.. böyle güzel yorumlar alınca biz çok mutlu oluyoruz.. senin de bloguna bakacagız hemen..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)