LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Nisan 2009

KAYIP - AZRA ZEYNEP


Annemin mailine babam tarafından gönderilmiş bu ilanı burada yayınlamanın doğru olacağını düşündük , umarım bu güzel kardeşim en kısa zaman da sağ sağlim bulunur :(

Yukarıda resmi görünen 4 yaşındaki Azra Zeynep 03.04.2009 Cuma gününden itibaren kayıptır..!!

Yerini bilenlerin, görenlerin insaniyet namına polis’e bildirmeleri veya aşağıdaki numaraları aramaları önemle rica olunur..!!

0 533 626 57 520

0 216 308 60 76

* Arkadaşlar bu ilanı lütfen siz de bloglarınız da yayınlayın.



6 yorum:

  1. Bloguna bakayım dedim,burada da resim görünmüyor..Dualarımız hem ailesi hemde çocuklarıyla birlikte..En yakın zamanda aillerine kavuşurlar.. Benimde iki çocuğum var,çok acı bir durum,tarif edilemez..

    YanıtlaSil
  2. Senay hanim resim goruntulenmiyor :(
    benim bilgisayardan mi acaba bilemiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Resimi direk pc den yenıden ekledım..aynı sorun devam edıyor mu arkadaslar..

    Allah en kısa zaman da yavrularına kavusmalarına yardım etsın :( çok uzucu bır durum sızlerın de soyledıgı gıbı :((

    YanıtlaSil
  4. Resim görünüyor..Dilerim en yakın zamanda bulunur..

    YanıtlaSil
  5. Nezihe öğretmenime müjdeyi verdim ,Senay öğretmenim size de haber vereyim Zeynep bulundu :)
    Az önce haber özelde izledim, darısı diğer kayıp çocukların başına...

    YanıtlaSil
  6. Bana bundan daha güzel bir haber veremezdinnn çok sevindimm hemde çokkk...

    YanıtlaSil

okuYORUM :)