LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Nisan 2009

Cemile Kötü Söz Söylüyor

Dün arkadaşım Zeynep'te annem bize bu kitabı okudu , o kadar çok beğendim ki , dünden beri anneme defalarca bu hikayeyi anlattırdım :) Cemile istemeden de olsa etrafına karşı sürekli kötü sözler sarfeden bir kız , bunu yenmek için aklına harika bir fikir geliyor bu ne mi :))
söylesem mi :))
"Cemile kitapları 2001 yılında yayımlanmaya başladı.
Konuları, 3-7 yaş arası kız ve erkek çocukların günlük yaşamlarından seçilen hikâyeler ile sade, canlı, dinamik ve orijinal çizimler bir araya gelerek küçük okuyucuların dikkatlerini uzun süre odaklayabilecekleri bir okuma materyali sunuyor.

6-7 yaşa kadar okul öncesi çocukların büyük keyif alacakları okuma saatlerinde kullanılabiliyor. Cemile ve onun çocuk dünyası sevgi, şefkat, sıcaklık, mutluluk ve neşe içeriyor.
İçinde bulunduğumuz dünyada ve zamanda fazlasıyla ihtiyaç duyduğumuz değerler bunlar.

Cemile kitapları ahlak dersi vermeye kalkmıyor. Karakter eğitimine yönelik mesajlar veriyor. Hoşgörü, arkadaşlık, karşılıklı saygı gibi değerleri ve yaşamın içinden çıkarılacak ilk dersleri vurguluyor."

4 yorum:

  1. bu kitabı daha önce bir öğretmen arkadaşımın sınfında görmüş okumuştum çok hoşuma gitmişti Cemile güzel bir çözüm buluyor sorununa :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için teşekküler efendim:) Altın bebeğinizin miss kokulu saçlarından öpün benım ıcın sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu kitaptan benim arşivimde de var, teşekkürler... :D

    YanıtlaSil

okuYORUM :)