LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Nisan 2009

Paylaşmayı Sevenler Parmak Kaldırsın..


Bizler şanslı çocuklarız , istediğimiz her şey neredeyse anında yerine getiriliyor.
Çoğu zaman " yok" un anlamını bilmiyoruz. Her şeyin hemen olması için türlü şirinlikler yapıp ailelerimizin bizlere olan sevgisini kullanıyoruz.
Ama " yok "un anlamını bilen kardeşlerimiz var, onlar bazen şehrimize çok uzazk,bazen de hemen yanıbaşımızda yaşıyorlar.
Annem bu sözü çok sevdiğini söyler hep ve hayatı boyunca bu söze yakışır davranmaya çalıştığını " komşusu açken tok yatan , bizden değildir "
Benim evim de onlarca hikaye kitabım var , Cartoon Network, TOÇEV ve Milli Eğitim Bakanlığı "Paylaşma " konusunun temel alındığı yeni bir sosyal sorumluluk projesin de ortak çalışmak için imza atmışlar. Benden okumadığım kitaplarımı kardeşlerimle paylaşmamı istiyorlar.
Seve seve...
Annem okuyup kitaplığımız da yerini almış olan kitaplarımızı bu akşam birlikte paketleyip gönderebileceğimizi söyledi. Sen de etrafında ki arkadaşlarına bu projeden bahsedermisin.
Ben ve annem elimizden geldiğince bu konu ile ilgili çok insana ulaşmak istiyoruz.
Daha detaylı bilgi için buraya gitmelisin.

3 yorum:

  1. Cok yararli bir paylasim olmus, cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Nezihecim , bu tür haberleri paylaşmak , toplumda ki sorumluluğumuzu üstlenmek gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil
  3. Cok haklisiniz. Allah razi olsun.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)