LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Nisan 2009

Gözde Bir Söz Çocuk Yuvası

Güzel bir organizasyon duyurusu bu , eğer sende bu konu ile ilgilenirsen buradan yazının devamına ve detaylı bilgilere ulaşabilirsin.
------------------------------------------

Blogcular olarak gerçekleştirdiğimiz
ziyaret ve yardım organizasyonlarından ikincisi olan çocuk yuvası ziyaretimize sayılı günler kaldı.

Bartın ili
Gözde BirSöz Çocuk Yuvası ziyaretimizi Nisan ayı demiştik ama hava şartlarınında gidişatı doğrultusunda, Sosyal Hizmetler İl müdürlüğü ve Yuva Müdürlüğü ile yaptığımız görüşme sonucunda 30 MAYIS olarak belirledik.

0 - 6 gurubu olan yuvamızda bulunan kimsesiz yavrularımızın birazcık olsun yüzlerini güldürebilmek için sizlerle el ele vererek bu güzel organizasyona adım attık. Blogcuların böylesi yardım organizasyonlarında omuz omuza vererek biricik yavrularımızı sevindirmeleri ayrı bir
güzellik.

2 yorum:

  1. Kimsesizlerimiz konusundaki hassasiyetiniz ve desteklerinizdn dolayı sizlere çok teşekkür ederim. Blogcular olarak gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikleri sizlerle el ele vererek hayata gerçirebilmek sonsuz gururdur bizim için.

    Blogcular olarak kimsesizlere uzatacağımız ellerimiz hiçbir zaman inmeyecektir.

    Saygılarımla,

    Erkan ÇELEN

    YanıtlaSil
  2. Bende bu tür çalışmalarda yer almaktan ve elimden geldiğince destek olmaktan mutluluk duyuyorum. Basarılarınız daim olsun.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)