Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Nisan 2009

KAĞIT HAMURU TARİFİ


Buda kağıt hamuru tarifi ..

KAĞIT HAMURU

Malzemeler:
Gazete kağıdı
Nişasta veya untutkal(formika tutkal)
Yapılışı:
Gazete kağıtları küçük küçük parçalara ayrılarak derin bi kabın içine koyulur.
İçine üzerinden taşacak şekil de su koyulur.
1 gün bekletilir.
Gazete kağıtları iyice yumuşar.
Yumuşayan gazete kağıtları ele alınarak avuç içinde iyice sıkılarak çıkartılır.

Bir kabın içinde nişasta suyla eritilir ve hafifçe pişirilir.
Suyu sıkılmış gazete kağıtları nişastanın içine atılarak yoğrulur.
Üzerine tutkal eklenerek tekrar yoğurulur.
Eğer renkli hamur yapılmak isteniyorsa gazeteler ıslakken toz boya eklenebilir.

Aynı tarif için grapon kağıdı da kullanılabilir...

37 dostum yazmış.. on "KAĞIT HAMURU TARİFİ"

Adsız dedi ki...

Teşekürler

Adsız dedi ki...

teşkur

CAn dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

bazı kağıt hamur tarifinde 5-6 gün bekletin diyor. hangisine inanacağım ben...???):

Adsız dedi ki...

teşşekkürler çok içime yaradı

Adsız dedi ki...

arkadaşlarım un yerine nişasta ve tutkal kulanmamıştı?

Adsız dedi ki...

teşekkürler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

kağıt hamuru pişirilmeden olmaz mı???

Adsız dedi ki...

tşk :D

Adsız dedi ki...

çok saol.ben bunla maske yapıcam sadece bir öneri

Adsız dedi ki...

şimdi ben guaj boyayla yaptım bişi olmadı

Adsız dedi ki...

benim arkadaşım pişirmişti.ama ben denedim olmuyor benim mask yapmam lazım ama yapamıyorum...!?!

Adsız dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

teşekkür

Adsız dedi ki...

ben peçeteden yaptım boyadım daha güzel oluyo

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim maske yapıcam işime çok yarar

Adsız dedi ki...

ödev var ya yapmam gerek tutkal katmasak olurmu

Adsız dedi ki...

bişe sorcam ödevim var salı günü gitcek bugun suya koyup yarın akşam çıkarsam olur mu lütffffffeeeeeeeeennnnn yardımcı olun

baran dedi ki...

süper be huhuuçok güzel bie şekil geldi

Adsız dedi ki...

tşk ama size nasıl inanıcam başka sitede 6 gün bekletin yazıyordu

Adsız dedi ki...

sağalun oldu bu iş...çok teşekkür ederim..bana çok yardımcı oldunuz!

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAAAA

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler yardım ettiğin için:D

Adsız dedi ki...

ama yazıyoruz yazıyoruz cevap gelmiyor bu nasıl site

Adsız dedi ki...

ya beende yapıcam diğer sitelerdede 5-6 gün diyor
ödev ve maske yapıcam

Adsız dedi ki...

teşekkür

Şenay- Doğam on 30 Mayıs 2012 14:52 dedi ki...

Arkadaşlar bu post alıntı , bunu şahsen yapmadım , onun için başarı oranını çok iyi bilmiyorum.Bir kaç siteden daha tarif araştırıp karşılaştırabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar merhaba bende türkiye haritası için yapıcam acaba olucakmı çok heyecanlıyım bi başlıyin yapmaya

İSİMSİZ dedi ki...

teşekkürlerrrrrrrrrrrr..:D

Adsız dedi ki...

tşk

Adsız dedi ki...

ssüperrr

umur inç on 24 Mart 2013 14:29 dedi ki...

teşekkür ederim çok güzel olmuş elinize sağlık

Samet Çetinkaya on 10 Nisan 2013 23:04 dedi ki...

Sağolun.

Adsız dedi ki...

saolun

Adsız dedi ki...

saol

Adsız dedi ki...

tamamda nşastayı pişiripmi katıcaz

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez