LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Nisan 2009

KAĞIT HAMURU TARİFİ

Buda kağıt hamuru tarifi ..

KAĞIT HAMURU

Malzemeler:
Gazete kağıdı
Nişasta veya untutkal(formika tutkal)
Yapılışı:
Gazete kağıtları küçük küçük parçalara ayrılarak derin bi kabın içine koyulur.
İçine üzerinden taşacak şekil de su koyulur.
1 gün bekletilir.
Gazete kağıtları iyice yumuşar.
Yumuşayan gazete kağıtları ele alınarak avuç içinde iyice sıkılarak çıkartılır.

Bir kabın içinde nişasta suyla eritilir ve hafifçe pişirilir.
Suyu sıkılmış gazete kağıtları nişastanın içine atılarak yoğrulur.
Üzerine tutkal eklenerek tekrar yoğurulur.
Eğer renkli hamur yapılmak isteniyorsa gazeteler ıslakken toz boya eklenebilir.

Aynı tarif için grapon kağıdı da kullanılabilir...

37 yorum:

  1. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. bazı kağıt hamur tarifinde 5-6 gün bekletin diyor. hangisine inanacağım ben...???):

    YanıtlaSil
  3. teşşekkürler çok içime yaradı

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlarım un yerine nişasta ve tutkal kulanmamıştı?

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. kağıt hamuru pişirilmeden olmaz mı???

    YanıtlaSil
  7. çok saol.ben bunla maske yapıcam sadece bir öneri

    YanıtlaSil
  8. şimdi ben guaj boyayla yaptım bişi olmadı

    YanıtlaSil
  9. benim arkadaşım pişirmişti.ama ben denedim olmuyor benim mask yapmam lazım ama yapamıyorum...!?!

    YanıtlaSil
  10. ben peçeteden yaptım boyadım daha güzel oluyo

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim maske yapıcam işime çok yarar

    YanıtlaSil
  12. ödev var ya yapmam gerek tutkal katmasak olurmu

    YanıtlaSil
  13. bişe sorcam ödevim var salı günü gitcek bugun suya koyup yarın akşam çıkarsam olur mu lütffffffeeeeeeeeennnnn yardımcı olun

    YanıtlaSil
  14. süper be huhuuçok güzel bie şekil geldi

    YanıtlaSil
  15. tşk ama size nasıl inanıcam başka sitede 6 gün bekletin yazıyordu

    YanıtlaSil
  16. sağalun oldu bu iş...çok teşekkür ederim..bana çok yardımcı oldunuz!

    YanıtlaSil
  17. çok teşekkürler yardım ettiğin için:D

    YanıtlaSil
  18. ama yazıyoruz yazıyoruz cevap gelmiyor bu nasıl site

    YanıtlaSil
  19. ya beende yapıcam diğer sitelerdede 5-6 gün diyor
    ödev ve maske yapıcam

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar bu post alıntı , bunu şahsen yapmadım , onun için başarı oranını çok iyi bilmiyorum.Bir kaç siteden daha tarif araştırıp karşılaştırabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  21. arkadaşlar merhaba bende türkiye haritası için yapıcam acaba olucakmı çok heyecanlıyım bi başlıyin yapmaya

    YanıtlaSil
  22. teşekkürlerrrrrrrrrrrr..:D

    YanıtlaSil
  23. teşekkür ederim çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. tamamda nşastayı pişiripmi katıcaz

    YanıtlaSil

okuYORUM :)