LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

15 Nisan 2009

PET ŞİŞEDEN SİNEK

Bu benim su şişeme benziyor :) ondan bir sinek yapabileceğim aklıma gelmezdi. Su şisesi , kanatlar için eski bir file çanta ve tel hepsi bu.

Sevimlimi olmuş dersin , eh :) ben sinekler konusun da biraz huysuzumdur , odam da uçan sinek gördüğüm de hala " annnnneeeeee sinekkkkk" diye bağırmaktan kendimi alamıyorum.

Annem sineğin benden küçük olduğunu , benim ondan değil ,onun benden korkması gerektiğini defalarca anlatmış olmasına rağmen ben hala " annneee " diye bağırmaya devam edeceğe benziyorum ; )

Bu arada sineklerin ayakları ile tad aldıklarını okumuş annem ,şimdi anladım neden sürekli benim meyvelerime musallat olduğunu , sağlıklı yiyecekleri nerede bulacağını iyi biliyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)