LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Nisan 2009

AKILLI BLOG ÖDÜLÜ

Bunun ne olduğunu biliyormusun ?
Bu annemle birlikte bize dair bir çok şeyi , içimizden geldiğince paylaştığımız bu sımsıcak evimize verilen bir " sevgi ödülü " neden sevgi ödülü peki :) Nurhan teyzem bizi sevmeseydi bu ödülü bize layık görmezdi değil mi ? Onun için biz bu ödüle sevgi ödülü dedik.
Blogumuzu açarken gönlü bu kadar güzel , paylaşımcı ve olduğu gibi hareket eden ,dostlarla karşılaşacağımızı biliyorduk ama bu kadar kısa sürede hayatımıza dahil olabileceklerini düşünmemiştik.
Bizim için en büyük ödül onların kalbin de bir nebze de olsa yer tutabilmiş olmak.
Paylaşmak Çoğalmaktır blogunun sahibi Nurhan Teyzeme bir kez daha teşekkür ediyorum :)
Blog hayatımızın ilk günlerinden itibaren sıcaklığı ile bize her daim destek veren ve yaptığı çalışmalarla takdirimizi kazanan
Nezihe Teyzem sevgi ödülümü kabul ederse çok sevinirim :)

4 yorum:

  1. Sevgili Doğa ve Şenay Hanım, sizin de belirttiğiniz gibi gerçekten hayatımızın bir parçası oldu bu bloglar... Sevgimizi heycanımızı kattık ve nice dostluklar kazandık. Ve nice hatıraları kayıt altına aldık. Simdi bu odulu görnce biraz utandım :)

    Kucukken apartmanımızın altındakı bakkal amca takla attıgımız zaman aferım der odul olarak da hobi çukulatalarından verırdı. :) Aklıma geldı birdengulumsedım. :) Odul almayalı uzun zaman olmus :) Bana bu cocuklugumdakı mutlulugu tekrardan yasattınız. Cok tesekkur ederım. Cok! :D

    YanıtlaSil
  2. Daha fazlasını hak ediyorsun Nezihe Teyzem :)bizde seni çook öpüyoruz ve seviyoruz ; )

    YanıtlaSil
  3. harika bir isim bulmuşsunuz doğacım daha nice güzel ödüller senin ve çocukların olsun öptüm

    YanıtlaSil

okuYORUM :)