LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

21 Nisan 2009

İNSAN VÜCUDU ATLASI

Vücudun bütün işlevlerini kapsayan ve farklı organların görevlerini anlatan anatomik çizimlerle çevirisi dâhil akademik denetimden geçmiş içerik.Çocuğun boyunu ölçmek ve vücudunun farklı bölümlerini daha iyi öğrenmesi için eğlenceli notlarla bezenmiş büyük boy poster.
Bir çocuğun bedeni ve işleyişi hakkında aklına gelebilecek her tür sorunun uzmanları tarafından çocuklara özel hazırlanmış yanıtları.Temel terimler ve verilerle zenginleştirilmiş özel çizimlerle öğrenmeden davranışa, anatomiden gelişime; insanı kapsayan bütün konularda çocuğun insan hakkında bilmesi gereken her şey…
Eğlenceli çizgilerle vücudunu ve hayatını etkileyen ama farkında olmadan yaptığın tüm davranışlarını keşfet… 6-10 yaş arası çocukların gelişimini doğru yönde etkileyecek, gelişim süreçleri içerisinde ebeveynlere de çok büyük kolaylıklar sağlayacak bir kaynak kitap olan İnsan Vücudu Atlası dünyanın birçok ülkesinde okunuyor.
Çocuklar merak ettikleri, sorabildikleri ya da soramadıkları tüm soruların cevaplarını bu kitapta bulabilecekler. Kitabın içine gizlenen ve istenirse koparılabilen poster sayesinde boylarını ölçüp, zaman içindeki gelişimlerini izleyebilir ve vücudunun farklı bölümlerini daha iyi öğrenebilirler.
Vücudun tüm işlevlerini kapsayan ve farklı organların görevlerini anlatan anatomik çizimlerle, hem keyifli vakit geçirecekler hem de öğrenmenin keyfine varacaklar.

3 yorum:

  1. Cok merak ettim bu kitabi vatana doner donmez temin etmeye calisacagim. Paylasim icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında cok daha detay resımler var kıtapla ılgılı ama blogda yayınlamak nasıl olur karar veremedım. Ozellıkle ben nasıl oldum sorusuna yanıt verılmıs kıtapta. Gorseller de bu yondeydı , en ıyısı zamanı gelınce cocuklarımızın kıtaplıgında yerını almaları Nezıhecım.

    YanıtlaSil
  3. Aslında cok daha detay resımler var kıtapla ılgılı ama blogda yayınlamak nasıl olur karar veremedım.Cok merak ettim bu kitabi vatana doner donmez temin etmeye calisacagim

    YanıtlaSil

okuYORUM :)