LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Nisan 2009

TOKALAR VE KEÇE

Tokalar benim vazgeçilmezlerim , renk renk tokalarımın yer aldığı güzel bir toka çantam bile var :) arkadaşlarım geldiği zaman onları çıkarıp göstermek ve beğendiklerini almalarına izin vermek ( bazen çok istekli olmayıp mızıkcılıkta yaptığım oluyor :) ) hoşuma gidiyor.

Tokalarımı evimizin yakınların da tezgah kurmuş bir anneden alıyorum , yanın da benim yaşın da bir kızı var biliyormusun. Her hafta mutlaka uğruyorum , amacım her zaman toka almak değil , sohbet etmek ve arkadaşımı görmek.
En son geçen hafta sonu buluştum arkadaşımla , annem bana çorap almıştı , bende bir tanesini o arkadaşımla paylaştım :) oda bana toka hediye etti.. Hediyeleşmenin çok güzel bir şey olduğunu anlatırdı annem..bunu yaşayarak öğreniyorum artık..

Annem keçe'den yapılmış toka örnekleri buldu , sana da göstermek istedik..





2 yorum:

  1. bu tokalar pek kullanıslı degil

    YanıtlaSil
  2. Keçe olduğu için korumak biraz zor sanırım..haklısın..ama çok şirinler :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)