LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Nisan 2009

İLKBAHARIN İLK RESİMLERİ

Bahar geldi demiştim hatırlıyormusun ?  ve geldiiiii  . Teyzeme giderken iki adımda bir durup sürekli anneme sorular sordum " anne bu ne , anne bu neden yeşil , anne bu niye burada büyümüş" annem de sabırla sorularımı tek tek yanıtladı :) 

Kış mevsimin de sürekli kapalı alanlarda kaldığım için , havaların ısınmasını dört gözle bekledim. 
Doğa'yı çok seviyorum , bir kaç saatliğine de olsa beton binaların arasından çıkmak bana çok iyi geliyor,bu tür yürüyüşler de annem etrafının da güvenli olmasından dolayı bana daha çok sorumluluk veriyor ve sınırlarım biraz daha genişliyor :)

Mesela hangi yönden gideceğime ben karar veriyorum , yol üzerin de ki marketten alışveriş yapmak benim görevim , yedeklerimi koyduğum sırt çantamın sorumluluğuda bana ait. Yorulsam bile  " anne herkes kendi çantasını taşır, diyorum.ve anneme vermiyorum.

O günden bir kaç kare :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)