LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

12 Nisan 2009

DİŞ PERİSİ

Bugün İstanbul'da soğuk bir hava olmasına rağmen çok keyifli bir gün geçirdim. Annemle birlikte " diş perisi" adlı tiyatro oyununu izledik , çok beğendim . Tiyatroya gittiğimiz zaman içeri de bir dizi çekimi olduğunu ve bizlerin de dahil olacağını söylediler :) yakın da beni beyaz perdede görebilirsin yani :))

Oyunun konusuna gelince " Oyun da sürekli abur cubur yiyerek , etrafına kötü davranan bir çocuk ve onu hasta etmeye çalışan asit canavalarının hikayesi anlatılıyor, diş perisi iyiyi ve doğruyu anlatmak için epey uğrasşıyor , sonun da bizim abur cubur çocuğun aklı başına geliyor " interaktif bir oyundu , aramızdan bazı arkadaşlar da oyuna dahil oldu , ben buna biraz üzüldüm ama annem en güzel şeyin bu oyunu izlemek olduğunu söyledi :))

2 yorum:

  1. istedıgınız gıbı yapmışınız ne güzel ellerinize sağlık guzel olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Yardımınız için tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)