LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

5 Nisan 2009

SAAT ŞEKLİNDE KURABİYELER



Malzemeler:
*2 adet yumurta
*1,5 su bardağı toz şeker
*yarım su bardağı sıvı yağ
*1 paket vanilya
*1 paket hamur kabartma tozu
*kakao
*aldığı kadar un
*yarım paket bitter çikolata
Hazırlanışı:
Yumurtayı şekerle iyice çırpın,ardından sıvı yağı ekleyip çırpın.Vanilya,un ve kabartma tozunu sırasıyla ekleyip karıştırın.Hamur sertleşip,ele yapışmayana kadar un ekleyin ve yoğurun.Kulak memesinden biraz daha katı bir hamur oluyor.15 dakika hamuru dinlendirdikten sonra 4-5mm kalınlığında açın.Çay bardağı yardımıyla daireler kesin.



Yağlı kağıdı serdiğimiz tepsiye kurabiyelerimizi koyup,önceden 175 derecede ısıtılmış fırında pembeleşinceye kadar pişiriyoruz.

Kurabiyeler soğduktan sonra benmari usulü erittiğimiz çikolatayla saatlerin etrafını çikolataya buluyoruz.

Ayıcıkların kulak,burun ve gözlerine kürdan yardımıyla çikolata alıp süslüyoruz.Saat kurabiyeler yeni yıl sofranızda da şık olabilir .


*SİHİRLİBAHÇE BLOGUNA TEŞEKKÜRLER.

2 yorum:

  1. efendim bloğunuzu yeni fark etim:) Bu ne güzel bir çocuk sevgisidir. Taktir ettim. Allah anneli babalı büyümeyi nasip etsin yavrunuza. Bende bloğumda çocuklar hakkında yazıyorum. Ziyaretinizi beklerim Saygılarımla. www.savascocuklari.com

    YanıtlaSil
  2. İlginiz ve değerli yorumunuz için bizler teşekkür ederiz. Allah tüm yavrularımızı korusun.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)