LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Nisan 2009

ARTIK MATERYALLER İLE KAPLUMBAĞA YAPIMI

Benim iki tane kaplumbağam olduğunu biliyormusun ? Doğum günüm de annem aldı , sorumluluk duygumun gelişmesine yardımcı olacağını söylüyor. Onlara bakarak birine bir şeyler vermenin, yardım etmenin zevkini tadabilmeyi öğreniyorum, onları sahiplenerek bağlılık duygumun gelişmesine fırsat veriyorum.
Dün onlara öğrendiğim yeni bir çocuk şarkısını bile söyledim :) bende onlardan yeni şeyler öğreniyorum , özellikle yardımlaşarak yaşadıkları yerden nasıl kaçmaya çalışılacağını :)) Önceden elime bile almaya korkarken , artık anneme " onları öpebilirmiyim " diye soruyorum :) korkularımı yenmeyide öğretiyorlar bana .
Annem diyor ki; büyüdüğün de etrafında ki insanlarla kuracağın ilişkinin temeli olan , sevmeyi, vermeyi, korumayı bağımsız bir kişi olmayı şimdiden öğreniyorsun. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)