LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

5 Ağustos 2009

SOKAK HAYVANLARINA DESTEK VERELİM..



Sosyal sorumluluk projelerin de üzerimize düşen görevleri yerine getirmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bu proje de sokak hayvanlarını korumak adına başlatılmış.

Hayvan sever bir aile olduğumuzu düşünüyorum , Doğa'yı hiç bir zaman hayvanlarla korkutmadım " yemeğini yemezsen seni kurt kapar bak , kediii gel bunun mamasını sen yeee " gibi saçma cümleler kurmadım hiç.

Yanından geçen sokak köpeğini okşamak istediğin de izin verdim , kedileri kucağına aldı , kuşlara yem attı. Anlattım.. biz bu canlılarla paylaşıyoruz bu dünyayı , onun için birbirimize karşı anlayışlı ve sevgi dolu olacağız... anladı...

"............ Yeni proje üzerinde çalışmaktayım şu sıralar. Amaç sosyal farkındalık yaratmak.. Ünlü bir kalemden yazılmış iki cümle, daha geniş kitlelere ulaşabilmekte.Bu yüzden bir kaç tanınmış isimle irtibat halindeyim. Destek vermek isteyenlerden tek ricam, doğal bir fotoğraf(kendi evcil hayvanı veya sokakta çekilmiş bir kare) ve minik bir notla bana ulaşmaları. Yalnız ünlüleri değil, geniş bir kitleyi örgütlemeye çalışmaktayım..........."

Bu yazının devamı
burada

4 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu cok begendim. Takip edenler icin de faydali ve ayni zamanda eglenceli paylasimlariniz var, ellerinize ve emeginize saglik ;)

    Dogaya ve annesine sevgiler bizden...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim sevgili Ayşe :) değerli yorumun için biz sana teşekkür ederiz asıl :)

    YanıtlaSil
  3. İkiz yeğenlerim hayvanlar konusunda çok hassaslar,çok seviyorlar.Umarım bende senin yaşına geldiğimde duyarlı bir birey olurum

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir anne baba desteği ile buna hiç şüphem yok minik melek. :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)