LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

19 Ağustos 2009

SİHİRLİ OKUL OTOBÜSÜ..

Doğa'nın bu sıra ilgisini çeken bu cd gerçekten çok eğlenceli ve faydalı.Eğlenirken aynı zaman da işlenen konuların , akılda kalması sağlanıyor.

Doğa bu cd leri günün belli saatlerin de ,belli süreler de izliyor,sonrasın da heyecanla yanıma gelip , içeriği hakkında aklında kalan tüm bilgileri benimle paylaşıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

CD'nin içeriğine gelince ;
Emmy ödüllü Sihirli Okul Otobüsü''nde Bayan Frizzle ve sınıfı, Sihirli Okul Otobüsü''nün yardımıyla çıktıkları müthiş yolculuklarda bilimsel gerçekleri en eğlenceli ve akılda kalıcı yollarla öğreniyor.

6 yorum:

  1. çok merak ettim bu cd yi. öğrencilerime bende alayım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle edinmelisin Nurcum , dokuz cd den olusuyor , her cd de ayrı bır konu ıslenıyor..

    YanıtlaSil
  3. ben bunları aldım harikalar öğrencilerim de bayıldı

    YanıtlaSil
  4. Gercekten cok faydalı bızde cok begenerek ızlıyoruz..

    YanıtlaSil
  5. doğa bak şimdi bu cd den bizde var bu cd 10 cd den oluşuyor

    YanıtlaSil
  6. Bende bu cd arıyorum ama her gıttıgım yerde bıtmıs oluyor yada yok

    YanıtlaSil

okuYORUM :)