LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

13 Ağustos 2009

KİTAP KAMPANYASI


Bloxoo forum da typhoon_92 adlı arkadaşımızın , ihtiyaç sahibi çocuk ve kurumlar için başlatılan kampanya duyurusunu bende blogum da yayınlayarak sana da ulaştırmak istedim.
--------------------------------------------------------

Arkadaşlar bulunduğum yerde kitaba ihtiyacı olan bir kaç yer tespit ettim .

Kitaba ihtiyacı olan bir kaç çocuk ve kurum var .

Bu yüzden sizden yardım istiyorum ,evinizde kullanmadığınız kitaplarınız

(roman, ders kitabı,...) var ise , kumköy /pehlivanköy/kırklareli adresine ilk sayfalarına isminizi yazarak ve kolinin içine blogumda yayınlamasını istediğiniz bir not yazarak gönderebilirsiniz.
Aranızda eğitime katkıda bulunmak isteyen duyarlı insanlar olduğunu umuyorum ve destek bekliyorum ..
Kargoyu: Yurt içi kargo ile Tayfun DALKILIÇ KUMKÖY/PEHLİVANKÖY/ KIRKLARELİ adresine yollayabilirsiniz .

2 yorum:

okuYORUM :)