Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

3 Ağustos 2009

A Harfi ( Şarkı )


Benim muhteşem dansım eşliğin de A harfi şarkısını dinleyeceksiniz :) Melodisini duymanız adına kasetle aynı anda söyledim :)


video

9 dostum yazmış.. on "A Harfi ( Şarkı )"

Nur on 3 Ağustos 2009 14:14 dedi ki...

dansını yerim ben senin güzelim harikasın Maşallah sana :)

Nezihe Ak İnci on 3 Ağustos 2009 16:27 dedi ki...

Doga`nin D`sini de isteriz :)

Doğa on 3 Ağustos 2009 18:44 dedi ki...

İltifatlar için teşekkür ederim Teyzelerim :)) Nezihe teyzem D harfine daha var :) Yarın B harfini öğreneceksiniz :)) sabırlı olalım lütfen :)

Nuray dedi ki...

Nasil güzel dans etmek öyle cok begendim askim..aferin sana..sarkilarin ve dansinin devamini bekliyoruz..:)

Adsız dedi ki...

buraya kayıt olduğum takdirde bu alfabe şarkılarını indirip faydalanabilmem mümkün mü...şimdiden teşekkür ederim

Doğa on 4 Ekim 2009 10:10 dedi ki...

Şarkıları bılgısayarımdan yukluyorum , ındırmek sanırım mumkun degıl Adsız arkadasım :( uzgunum.. Ozellıkle Doğa ya soyletırıyorum..melodılerı ıle yayınlansın dıye..

Adsız dedi ki...

mrb ,realpleyer programını indirin o program indiriyor tüm videoları.. bilginize..melvüt

Adsız dedi ki...

merhaba o alfabe şarkısı olan kasedi nerden bulabiliriz peki şimdiden tşkler

Şenay- Doğam on 1 Nisan 2014 23:54 dedi ki...

İzmir'e gittiğim de bir AVM den almıştım..şimdi nereden bulunur inanın bilmiyorum..

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez