LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Ağustos 2009

Babama..

Yıllar ne kadar çabuk geçmiş baba ,

Daha dün gibi beni kollarının altına alışın ,

Babandan duyduğun hikayeleri anlatışın ,

Beceremezdin ya olsun , yanımdaydın..

Bak şimdi benim kızım kolunun altında baba ,

Ona hikayeler anlatıyorsun yorgun sesinle,

O senin söylediklerinle eğleniyor ,

Sen onun gülüşleri ile ...

Yıllar ne çabuk geçmiş baba ,

Kara kızın büyümüş , bir kızı olmuş , senin kanatlarının altına onu da sokmuş...

Seni çok seviyorum baba...


KIZIN..

13 yorum:

  1. Bu şiir tadındaki baba sevgisini anlatışın çok güzeldi.Allah mutluluğunuzu daim etsin.Sağlıcakla ve mutlulukla kalın...

    YanıtlaSil
  2. Çok tesekkur ederım Noengel...babamın uzun süredir devam eden rahatsızlıkları beni bu aralar çok etkiledi sanırım..sabah resimleri pcye aktarırken.. bu resimi görünce içimden ona söylemek istediklerimi yazmak geçti... Allahım sevdıklerımızden ayırmasın hiç birimizi..

    YanıtlaSil
  3. Amin...
    Babanıza büyük geçmiş olsun.Allah'tan acil şifalar dilerim.Onların değeri hiç bir şeyle ifade edilmez.Ayrıca sizin bu sevginiz, desteğiniz ve moral motivasyonunuzla kısa sürede düzelecektir.Tekrar geçmiş olsun.
    Mutlulukla ve sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
  4. çok duygulandım okurken..kızlar babaya daha düşkün oluyor...

    YanıtlaSil
  5. Tesekkur ederım Noengel.. inşallah öyle olacak..

    Aytaç'cım.. inan bana bir kız evladım oldugu ıcın kendımı ınanılmaz şanslı hissediyorum.. Ne olur yanlış anlama.. kız evlat..hem anneye , hem babaya her alanda çok destek oluyor. Erkekler oyle degılmı dıyeceksın , mutlaka olanlar çok. Ama kız evlatlar bambaşka..

    YanıtlaSil
  6. Amin.Şiirini okuyunca çok duygulandım.Rabbim şifa versinde bi an önce iyileşsin kızına daha nice hikayeler okusun inş.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir şiir doğacım inan gözlerim dolu dolu oldu..canım sayfama uğra sana ödülüm varr süprizzzz

    YanıtlaSil
  8. Babam uzakta oldugu icin icinde baba sozcugu gecen cumleleri okumakta zorlaniyorum.Ozlem cok fena... Allah hepimizin sevdiklerine saglikli hayirli uzun omurler versin.

    YanıtlaSil
  9. Dün ben bu konuda mesaj yazmıştım ama ne oldu acaba, bazen hata veriyor sanırım..

    Nasıl duygulandım anlatamam.. Anne baba sevgisi hiç tükenmez içimizden.. Rabbim onları başımızdan eksik etmesi.. Ve çok geçmiş olsun babacığına..

    YanıtlaSil
  10. Leylam..Nezıhecım..Fundacım..

    Tesekkur ederım guzel sozlerınız, temennileriniz için.. allah sevdiklerimizin acısını gostermesın hıc bırımıze..

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar bu bloga pek takip edemiyorum ...
    Ama sizlerle bir şey paylaşmak istedim Şenayın BABASI vefat etti şenay şu an burayı bakamıyabilir ama yazılarınızla onu güç verin ne olur ben onun 20 lık arkadaşıyım acısını çokiyi anlıyorum ama elimden bişi gelmiyor dua ediyorum sadece sadece gözyaşı döküyorum onu çok seviyorum o iyi bir eclat oldu her zaman babasına ve annesine tüm yakınlarına olduğu gibi bunu yazmak ne doğru oldu bilemiyorum ama yazdım kusura bakmayın böyle üzücü bir haber verdiğim için hepiniz kendinize iyi bakın ve allaha emanet olun :((((((((
    ALLAH RAHMET EYLESİN SENİ HÜSEYİN AMCAM BABAMIZ DEDEMİZ :(((
    sen yattıkça geride kalanlara uzun ömür versin ....
    ŞENAYIM SANA RABBİM DAYANMA GÜCÜ VERSİN :(((((((((

    YanıtlaSil
  12. doğacım SENİ ALKIŞLIYARAK TEBRİK EDİYORUM

    YanıtlaSil

okuYORUM :)