LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

7 Ağustos 2009

SİHİRLİ RESİM YAPTIMMMMM :)


Görünmez resmim görünür hale geldi :) Nasıl mı ? anlatayım hemen ..




Annem yarım limonu bir kaba sıktı , suluboya fırçalarımdan birini elime verdi ve ne istersen onu çiz bakalım dedi.

Anneme " boyalarım nerede " diye sordum :) bu sihirli bir boya dedi :) Annemin yardımı ile bu resimi yaptık. Yaptık ta ortada yine bir şey yok :)


Annem sabret dedi...
Sabrettik resim kurudu " ıhhh yine bir şey yok :) " gel bakalım dedi , ütüyü aldı ve kağıdı ütülememi istedi.Ütü meraklısı ben hiççççç itiraz etmeden ütülemeye koyuldum :) veeeee ben ütüledikçe kağıda çizdiğim resim ortaya çıkmaya başladı :)


Peki neden böyle oldu ... Limon suyu bir miktarda asit içerirmiş ve asit kağıdın moleküler bağlarını zayıflatırmış. Kağıt ısıya yaklaştığında daha incelmiş olan kısımlar daha çabuk kararırmış ve resim bu şekilde ortaya çıkarmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)