Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Ağustos 2009

E Harfi - Şarkı


video


Söyledim sana :) arada ki mesafeyi kapatmak için epey çalıştım bugün :) Sırada E harfi..abim Hasanla birlikte..misafir solistimizse SUDE :)

9 dostum yazmış.. on "E Harfi - Şarkı"

Nezihe Ak İnci on 24 Ağustos 2009 21:28 dedi ki...

Doga`nin mimikleri super :D Tam organizator masallah hem annesine bakiyor hem grubu toparliyor :D

Nur on 24 Ağustos 2009 23:12 dedi ki...

Bayılıyorum bu kliplerinize :)

Doğa on 25 Ağustos 2009 09:57 dedi ki...

:))) Sorma Nezihecim..ok ciddiye alıyor bu işi :))

Tesekkur ederim Nur teyzesii :))sen iste biz ne klipler çekeriz :)

gonca on 25 Ağustos 2009 12:53 dedi ki...

merhaba Doğa bloğuna bende misafir oldum. bloğun ve sen çok güzelsiniz.

Doğa on 25 Ağustos 2009 15:15 dedi ki...

Hoşgeldin Gonca teyzem :) her zaman bekleriz..

aslı ceylan on 20 Şubat 2010 20:09 dedi ki...

merhabalar blogunuzu çok beğendim ben anaokulu öğretmeniyim ve e sesi arı şarkısı gibi etkinliklere ihtiaycım var yardımcı olabilirmisiniz rica etsem e sesi arı şarkısı hattaa hepsi olabilir :Dmail adresim arisoyasli@gmail.com

Şenay - Doğa on 22 Şubat 2010 11:29 dedi ki...

Bu konu ile ilgili araştırma yapıp size dönmek isterim...

Gözde dedi ki...

Bu şarkıyı nerede bulabiliriz. Sınıfımda kullanmak istiyorum

Şenay- Doğam on 28 Eylül 2011 16:22 dedi ki...

Merhaba Gözde..kaset olarak bende var bu şarkılar..

Maalesef digital ortamda rastlamadım..

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez