LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

27 Ağustos 2009

Evde ki Hesap Çarşıya Uymayınca :)


Nazan KÖSEOĞLU'nun çok keyifli bir yazısını okudum şimdi , bence çok doğru gözlemler yapmış ve bizlerle paylaşmış .


Kendi yaşadıklarımla ve yaptığım yanlışlarla karşı karşıya gelmediğimi söylesem yalan olur. Bu işin eğitimini almış olsam da , zaman zaman elim de olmadan korumacı bir anne profili çiziyorum .Yazıda da belirtiği gibi sanırım genlerimizle alakalı bu durum :)

Ben keyifle okudum umarım sende keyifle okur ve yorumunu benimle paylaşırsın.

4 yorum:

  1. Cok guzel bir yaziydi. Hak vermemek mumkun degil. Ama ben bu yabancilarin metodlarina da temkinli yaklasma taraftariyim. Amerika da yasayan anneler sikayet ediyor. "Eskiden doktorlar bize cocuk agladigin da yanina gitmeyin (ciddi bir seyi yoksa) derlerdi ama simdi agladiginda yanina gidin kucaklayin ve onu sevin bu cocugun kendine olan guvenini gelistirir diyorlar" diye veryansin ediyorlar.Tabii bu butun metodlari reddetmek degil sadece biraz daha temkinli yaklasmakta fayda var diye dusunuyorum.Yoksa ben de otoritenin cocugun degil anne babanin elinde olmasi gerekir diyen gruba dahilim ama pratikte ne olur bilemiyorum :D Allah yardimcimiz olsun

    YanıtlaSil
  2. Anne ve babam da yurt dısında yasıyor Nezıhecım , onlar da etrafların da kı cocukların nasıl dısıplınlı ve kurallı yetıstırıldıgınden bahsedıyorlar.Sadece bızlerın cocuklarının seslerı aksam saatlerın de yankılanıyor sokaklarda dıyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Google'da adımı aratırken tesadüfen sizin sayfanıza yönlendim. Adımı paylaşarak yazımı yayınladığınız için teşekkür etmek istedim. Zira kaynak verilmeden bloglarımı birçok yerde rastlıyorum ne yazık ki. Saygılarla...

    YanıtlaSil
  4. Nazan hanım merhaba , değerli ziyaretiniz için ben teşekkür ederim. Kaynak verilmeden yazılarımızın paylaşılmasına ben de tepkiliyim. Elimden geldğince kaynak belirterek paylaşımlar yapmaya gayret ediyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

okuYORUM :)