LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Ağustos 2009

DÜĞME AĞACI

Bugün annem , bana yeni aldığı elbiseye düğmeler ile ekleme yaptı , ben de düğme dikebilirmiyim ? diye anneme sordum , bunun için biraz daha büyümem gerektiğini, iğne ile yapılan işlerin çocuklar için tehlikeli olabileceğini söyledi.
Düğmeleri ve düğmelerle yapılan çalışmaları annem çok seviyor. Hiç düğmelerle ilgili bir çalışma yapmadık , annem silikon tabancası aldığımız da bu çalışmaları çok daha kolay yapabileceğimizi söyledi. İlk olarak yapmak istediğim etkinliklerden biri de bu sevimli düğme ağacı.
Resimin kaynağını bilmiyorum sanırım "flickr" sitesinden alınmış. Çok hoşumuza gitti ve paylaşmak istedik.

2 yorum:

  1. Merhaba Doğa,bloguma yazdığın yorumlar için teşekürler.Söylediğin gibi senden öğrenmem gereken çok şey olacak.

    YanıtlaSil
  2. :) seve seve yardım ederım :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)