LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Ağustos 2009

ISPANAKLI BÖREK YAPTIM :)

Sebzeler ile aram pek iyi olmadığı için , annem sebzeleri börekler de kullanmayı tercih ediyor. Ispanak'ta bunlardan biri. Annemle birlikte geçtiğimiz hafta ıspanaklı börek yaptık , resimlerden de anlaşılacağı bütün işi ben yaptım :)

Nasılmı yaptım :
Senin yaptığın gibi :))

Tamam tamam anlatıyorum hemen ..
İlk yufkayı yağlı tepsiye serdik ,üzerine yoğurt , süt ve sıvıyağ karışımını gezdirdik .

İkinci yufkayı da serdik ,aynı karışımı bu yufkanın üzerine de gezdirdik.
Haşlanmış ve suyu sıkılmış ıspanağı , beyaz peyniri ve çok az kırmızı toz biberi karıştırıp iç harç hazırladık.

Bu harcın yarısını böreğin bu kısmın da kullandık , harcın üzerine yine yufka ve yine aynı işlemleri uyguladıktan sonra kalan iç harcı da kullanıp en üstü yufka ile kapattık.


Kalan sulu karışımı en üste döküp , susam ve çörek otu serpip fırına verdik.



13 yorum:

  1. harikasın doğacım ayy olsada yesem dedim:)
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım benimm. senin elinden nasıl tatlı olmuştur o börek şimdi..

    YanıtlaSil
  3. Canimiz cekti yahu :D Ellerine saglik Dogacik :)

    YanıtlaSil
  4. Doğacımmmmmm.. Bak prensesim, bir daha size geldiğimizde annecim teyzelerime böreği ben yapacağım de.. De de börek yiyelim :=)))))

    Seviyorum sizi..

    YanıtlaSil
  5. Bizde seni seviyor ve davetin için gün sayıyormuşuz lela teyzem :)

    YanıtlaSil
  6. Nezihe teyzem sende gel Lela teyzem cok guzel yapar börek :) yeriz birlikte :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik Dogacim..eminim nefis olmustur,senin elin degerde güzel olmaz mi?

    YanıtlaSil
  8. Davete gerek yok..Bekliyorum.. :=))

    YanıtlaSil
  9. :) Tesekkur ederım Nuray teyzem :)

    Lela teyzem her şeyim :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)