LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

20 Ağustos 2009

MİMLENDİM :)


İçimde ki yolculuk bizi mimledi :)

Bu mimi yanıtlamadan önce , kuralları yazalım ki , benim mimleyeceğim dostlarıma yardımcı olsun ;)

Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
Teşekkür ederim canım :)

Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın
Yukarı da yayınladım :)

Ödülün logosunu yayınlayın
Onu da yanda yayınladım :)

7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
@Engelsiz Dünyam
@
Bizim gibiler
@
Nuur
@
İnci Minci
@
Etkinlik Dünyası
@
Paylaşmak Çoğalmaktır
@
Bora Tunç


Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
Hemen üste yayınladım :)

Ödellendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
Tamam ederim :)

Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Yazayım :)

1-Patatese dokunamam :) İlginç bir şey istemedin mii :))

2- Arkadaşlarıma aşkım , hayatım derim , eşim bana tuhaf tuhaf bakar :)

3- Adminlerinden biri olduğum forumu , bir gece de birisine kızdığım için kurmuşluğum vardır. :)

4-Çok çabuk alınırım , alındığımı da suratımı asarak belli ederim , şimdi sözle de ifade eder oldum yaşlanıyorum sanırım:)

5-Arkadaşlarım ilk tanıştığımız da beni kendini beğenmiş , ukala bulurlar :) bu düşünceleri beni gerçekten tanıyınca geçer " aaaaa biz nasıl bu şekilde düşündük derler " bende mutlu olurum ;)

6-Doğa ile bir gün dışarı çıkıp insan içine karışmasak canımız sıkılır , mutlaka markette olsa bir bahane bulur kaçarız :)

7-Çok çabuk ağlarım , özellikle bayramlar da yaşlılarımızın yanlızlığını anlatan reklamlar beni daha çok ağlatır , doğa da çizgi filmler de ağlıyor :)

6 yorum:

  1. süpermiş arkadaşım :))sorma bende çok aglarım yaa sulugöz nolcak derim sonra kendime:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canımm bana layık gördüğün için :)
    patatese dokunamamak gerçekten ilginçmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Ödül için teşekkür ederim. :) Kendim ile ilgili 7 ilginç şey bulur bulmaz cevaplayacağım. :=)

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim arkadaşlarım :)) sizin dunyanın en buyuk odullerısınız aslında..kızım ve benım ıcın..

    Lelammm..betusumm :) herseylerım.. sızler zaten bılıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Doğa,
    Mim acemiliğime denk geldi.Bir kopukluk oldu.Bu güzel ödüle beni layık gördüğün için teşekkür ederim.Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  6. :) Rica ederim Noengel.. Asıl ödül böyle güzel dostluklar kuruyor olmak :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)