LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2 Aralık 2009

UN HELVASINI YAPMAYI BAŞARDIM :)



Sonun da kendi un helvamı yapabildim :) ve beklediğimden de daha lezzetli ve hoş bir tadı olduğunu söylememe izin ver. Eşim beğendi ya artık lezzetinden eminim :)

Ben : Hayatım nasıl olmuş ??????
Coca : Harika :)
Tarife Gelince :
125 gr tereyağda, 1 su bardağı unu rengi kahverengine dönünceye kadar kavurdum.
Başka bir kapta 1,5 su bardağı süte , 1 paket vanilya ekleyip ısıttım.
Unun üzerine yavaş yavaş ekledim , ardından , 1 su bardağı toz şekeri de ilave edip , hepsinin iyice karışmasını sağladım.
Tahta kaşığa ne zaman ki helva yapışmadı :) ozaman ocaktan aldım. Kapağını kapatıp , demlenmesini bekledim ve afiyetle yedim ;)

7 yorum:

  1. canım pek ziyarete gelemiyom gelsemde yorum bırakamıyom ımmm ellerine sağlıkk ohh

    YanıtlaSil
  2. :) Valla onu bunu bılmem Fundacım.. ben ozluyorum sızlerı , yorumları... yoksa yazmamın anlamı kalmıyor :(kendı kendıme konusuyor gıbı oluyorum.. sen ara ara gel :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
  4. ben tuturamam diye hiçç denemiyorum ama çokk severim.
    kısmet belki bir gün senin tarifi denerim, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Baharcım.. ne olur yap.. cunku aynı korku bende de vardı.. sonucu gorunce kendıme ınanamadım ınan :))

    Nurcum...sagol canım benım..:)

    YanıtlaSil
  6. Neler kacirmisim boyle ya hu :D

    YanıtlaSil
  7. Senin yolun buralara düşsün ben sana da yaparım aşk olsun Nezıhecıgım :)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)