LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Aralık 2009

BLOG YAZARLARININ DİKKATİNE !!!

BİR MİMARIN HOBİSİ Blogunun ,zarif ev sahibesinin duyurusudur arkadaşlar..

Blogger arkadaşlarım, sizden ricam var....

Buluşmamızın daha çok blogger tarafından duyulması için, aşağıda var olan buluşma duyurumuzu blogunuzda yazıp, daha çok kişiye ulaşmak konusunda bana yardımcı olur musunuz?Farklı şehirde olsanız bile blogunuzda yazın ki sizi takip eden İstanbul'da olanların bilgisi olabilsin...
------------------------------------

26 Aralık Cumartesi günü saat 11.00 'de İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi 6. kat'taki Kahve Dünyasında Blog Yazarları Buluşmamız vardır.Katılmak isteyen tüm Blogger arkadaşlarımızı bekleriz.Sorularınız ve Detaylar için Bir Mimarın Hobisi Blogu Sahibesi Özge Sipahioğlu'na danışabilirsiniz.


Birbirimizin tanıyabilmemiz için bizim masada "Bir Mimarın Hobisi" adlı kocaman bir işaret olacak.Gelen arkadaşların çekiliş için yanlarında meblag fazla yüksek olmayan (minimum 10 tl- maximum 25 tl arası) bir hediye getirmeleri rica olunur.

8 yorum:

  1. çok isterdim orda olmayı ama calışıyorum 1 e kadar ..:((((

    YanıtlaSil
  2. Bende gelmek isterdim ancak sadece bayanlar katılıyor sanıyorum:)) Şaka Bir yana sarıkamış'tan manevi destek veriyorum. Eşim de okulöncesi öğretmeni, sizi severek takip ediyoruz

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sevil.. bu toplantıyı organıze eden Bır Mımarın Hobısı..blogunun sahıbesıne kendı adıma bende tesekkur etmek ıstıyorum..Cok guzel bır olaya onculuk edıyor.. Blog dunyasın da bıraz daha pişeyim bende katılmak ısteyecegım bu organızasyonlara :)

    Sevgılı Faslı.. once sevgılı esıne selamlarımı ve sevgılerımı ıletmenı rıca edecegım :) Blog dunyasında kadın - erkek ıfadesı yerıne.. Blog yazarları ıfadesı kullanılıyor.. Bundandır kı bence bu tur organızasyonlarda.. senın yerın de hazırdır :)

    YanıtlaSil
  4. uff ama ya haksızlık bu bende gelmek istiommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. bu arada duyurumu yazdıgın ıcın saol arkadasımmm

    YanıtlaSil
  6. Ben de uzaktan destekcilerdenim :)

    YanıtlaSil
  7. Fundacım gelllll :)
    Rica ederim Sevgili Özge :)
    Neziheciğim yakınlara gelınce bızde yaparız bır organızasyon :)

    YanıtlaSil
  8. blogda pişmeden de gelebilirsin seker:)

    YanıtlaSil

okuYORUM :)