LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

18 Aralık 2009

UMUR'UN ÇOK ÖZEL HEDİYESİ...


Bloglar arası yapılan yılbaşı çekilişine katıldım..iyi ki de katılmışım bu sayede yeni blogları keşfetme şansım oldu..işte onlardan birtanesi olan sevgili Umur'un hediyesi bugün elime ulaştı. Mutfak gereçlerini çok seven ben hediyemi açtığımda çooook mutlu oldum.Çünkü uzun zamandır istediğim tarzda bir servis tabağı , karşımda duruyordu.

Sevgili Umur hediyen için , samimi ve sıcak mailin için çok teşekkür ederim. Annemin dediği gibi "...allah yerini doldursun , kesenize bereket arkadaşım ..."

8 yorum:

  1. ne kadar güzel bir hediye, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan. İstediğin birşey olması çok güzel olmuş.Bloglardan tanıyoruz birbirimizi ve tahmin edebiliyoruz. :=)

    YanıtlaSil
  3. cok begendim cok sık.güle güle kullan cnm güzel günlerde.bulusma duyurusu yazın için de tekrar cok saol

    YanıtlaSil
  4. iyi günler de kullan canım çok güzel

    YanıtlaSil
  5. Senaycigim,
    gercekten begendin mi? cunku ben cok begenmistim ve kendime de aldim. Umarim bu tabak, hep bereketli olur, güzel, sıcacik haftasonlarinda masanizi susler. Gule gule kullan, hersey gonlunce olsun...

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. cnm bu arada yenş temamla ilgili güzel dileklerin için saol edicimin ellerine saglık:)bu arada o melegın bizim için anlamı var o yuzden var header da

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım güzelmiş

    YanıtlaSil

okuYORUM :)