Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Aralık 2009

Kumbara - Rulo




Bunlar da tuvalet kağıdı rulosu kullanılarak yapılmış kumbara örnekleri.. umarım işine yarar ;)

KAYNAK SİTE

5 dostum yazmış.. on "Kumbara - Rulo"

istebudurhayat on 15 Aralık 2009 11:03 dedi ki...

çok yaratıcı bir fikir

Doğa on 15 Aralık 2009 12:08 dedi ki...

Bende çok beğendim.. teşekkür ederim degerli yorumun ıcın arkadasım :)

fotograf penceresinden on 15 Aralık 2009 14:35 dedi ki...

şahaneymiş ya ben üzerine not yaıyorum genelde :)

Adsız dedi ki...

These pictures were stolen from my web site at www.kidscraftsmadeeasy.com

See www.kidscraftsmadeeasy.com/jungle-crafts-for-kids.html

Doğa on 14 Ocak 2010 14:36 dedi ki...

Dear Blogger for this event was a source of your site. Click on the red text at the bottom of that topic.

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez