LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

4 Aralık 2009

İÇİM ACIDI... + 18

Tesadüfen rastladım bu sitede , yayınlanan bir video sabah sabah sinirimi bozdu :( güne yine ağlayarak başladım.

Sinir bozuculuk siteden değil yanlış anlama , sitenin misyonu çok anlamlı...hayvanları korumak... ve onlara bizim kadar bu dünyada yaşama hakkı verebilmek .

B
uraya tıklarsan (+ 18 ) pekte hoş olmayan bir şey izlemek zorunda kalacaksın , ancak bunları bilmek, bir şeylere destek olmak adına ,sanırım bunu yapmalısın...

2 yorum:

  1. Ben bu tur videolarda kendimi ruhen 18 in altinda hissediyorum ve gercekten uzun sure etkisinde kaliyorum. :S Gerci tahmin edebiliyorum hangi video oldugunu ama... Ne diyeyim arkadasim, hayat cehenneminde luzumsuz olmadigini her defasinda gosteriyor.

    YanıtlaSil
  2. Kesınlıkle haklısın... allah ıslah etsın bunları dıyorum baska da soyleyecek soz malesef ben bulamıyorum..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)