LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

23 Aralık 2009

Ebedi Mekanına Uğurladım ve Geldim..

Geldim...
Bu zor günlerim de yanımda olan tüm arkadaşlarıma dostlarıma bir kez daha teşekkür ediyorum.. ben sizden razıyım..allahta sizden razı olsun..arkadaşlar.. eksik olmayın..

Ebedi mekanın da rahat uyuyacak artık babam..dualarım hep onunla olacak..
Doğa'nın bloğun da dedesinin vefat haberini vermek hiç aklıma gelmeyen bir şeydi.. kızıma ,anı olsun diye açtım bu bloğu ama, en büyük anıyı bana bıraktı sanırım...

-------
Doğa "... anne bir şey ekleyelim artık bloğuma diyor....ekleyelim kızım diyorum...hayat kaldığı yerden devam ediyor...."

20 yorum:

  1. Başınız sağolsun!Allah babanızın mekanını cennet eylesin,yattığı yer nurla dolsun inşallah!Allah sizlere de sabırlar versin!

    YanıtlaSil
  2. Allah sabır versin... ne desek boş :(
    Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  3. YAVRUM HAYATIN VE ANILARIN İÇİNDE ACISI TATLISI HERŞEY VAR.NURLAR IŞIKLAR İÇİNDE DİNLENSİN İNŞALLAH.ALLAH O YATTIĞI SÜRECE SİZLERE ÖMÜRLER VERSİN.HAYAT BÖYLE KALDIĞI YERDEN DEVAM ETMESE BELKİDE TADI TUZU OLMUYACAKTI.SABIRLAR SANA DA EVLADININ HATIRINA SABIRLAR.BOL BOL DUA ET SANADA İYİ GELİR HEM

    YanıtlaSil
  4. Allah sizlere Doğa'ya uzun ömürler versin canım benim. Unutmak tabiki imkansız ama malesef hayat bi yerlerden devam ediyor..

    YanıtlaSil
  5. Mekanı cennet olsun. Haklısın hayat kaldığı yerden devam ediyor. Zaman olanları unutturamaz ama acıları azaltabilir. Azaltır...

    YanıtlaSil
  6. devam ediyor hayat...aynı hastanede bir odada sevinç çoglıkları nidalar kucaklaşmalar ,öpüşmeler.diğer bir katta yas ,acı gözyaşı aynı güne ve aynı saatte birileri doğarken birileri ebedi mekana gidiyor..çok üzgünüm acıya ancak çeken anlarmış..
    onun nasıl bir yanğın yeri olduğunu..kalanlara sabır versin rabbim..mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Babanın Mekanı cennet olsun Allah sizlerede sabır versin.

    YanıtlaSil
  8. Eksık olmayın arkadaslarım... ebedı mekanın da rahat uyusun babam...dualarım..dualarımız her gun..hep onunla..

    YanıtlaSil
  9. allah sana kızına eşine uzun sağlıklı ömürler versin. sabır dayanma gücü versin..
    ah doğa'cık öptüm canım seni

    YanıtlaSil
  10. Senaycigim,
    Allah size ama en çok da annene sabir versin. Sizler guclu olup annene destek olmalisiniz. Senin icin yapabilecegim birsey olursa bana bir haber ucur olur mu?

    YanıtlaSil
  11. Tekrar başınız sağ olsun... Nur içinde yatsın babacığınız inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Allah sabırlar versin canım. Babacığın da yerinde dinlensin inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Allah sabırlar versin canım ne kadar zordur tahmin edebiliyorum.Ama hayat devam ediyor işte,Mekanı cennet olsun,Allah size uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
  14. Başsağlığı dıleklerınız ıcın tekrar tekrar tesekkur ederım..allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  15. Rabbim geri kalanlara uzuun uzun ömürler versin ,sana da dayanma gücü ve bol sabırlar versin canım...

    YanıtlaSil
  16. Tekrar basiniz sagolsun arkadasim, Allah esini ve sevgili kizini sana bagislasin. Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  17. canım tekrar başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  18. Reliacım , Nezihecım , Seldacım..

    Allah razı olsun arkadaslarım..

    YanıtlaSil
  19. htttp://belguzarannne.blogspot.com29 Aralık 2009 17:17

    merhaba başınız sağolsun allah gerı bıraktıklarına uzun ömür versın

    YanıtlaSil

okuYORUM :)