LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

9 Aralık 2009

Ey AŞK :)

Sabah Doğa'yı uğurladıktan sonra mutfak penceresinden dışarıyı seyrettim ,karşımız da yeni yapılan bir bina var,pencere kenarın da ki güvercin dikkatimi çekti.. sabırsız ve telaşlı..

Fotoğraf makinemi aldım fotoğrafını çektim.. tam bu sırada başka bir güvercin eşlik etti bize ..neden bu kadar telaşlı olduğunu anladım ilk güvercinin :) sevdiceğini bekliyormuş meğerse :) sonra diğer kareleri çektim..epey uzakta oldukları için zoomladım :) ancak bu kadar oldu.. benim çok hoşuma gitti.. bu aşk...


7 yorum:

  1. Ayyy çok edepsizce =)
    Aşk her yerde AŞK valla ...

    YanıtlaSil
  2. :) Ama ama onlar sadece.. tuylerını duzeltıyorlar bırbırlerının :) gorundugu gıbı degıl.. :))

    YanıtlaSil
  3. Slm..Hayal alanımı gezerken nasıl olduysa oldu blogunuza geldim.Ama tamamen tesadüfi.Sonra öylesine gezerken Allah Allah dedim ne kadar tanıdık.meğer bizim tarif defterindeki Şenay Gül'ün blogunda değilmiymişim ben.Eski bir dostu görmüş gibi sevindim inanın.Blogunuzu bloguma ekliyorum ve sık sık ziyaretinize geleceğimi belirterek sizi öpüyorum ve kaçıyorum.

    YanıtlaSil
  4. ey aşkkkkk
    aşk neler yaptırmazki

    YanıtlaSil
  5. Sdilek :) bu guzel yorumun ıcın cok tesekkur ederım :) evet tarıf defterın de epey anılarım kaldı :)

    İştebudurhayat :) tesekkur ederım yorumun ıcın :)) gercekten neler yaptırmaz kı:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Doğa,
    Bizim pencereyede gelmişlerdi. Bizim pencere daha bir zula olduğu için yumurtalarını bile bıraktılar.Belirli bir sürü yumurtalara ilgilendiler,baktılar.Sonra minik güvercin yavruları yumurtadan çıktı. Herşeyi izlemesi buraya kadar çok zevkliydi. Ama bir perşembe sabahı baktığımızda ne yavrular,ne anne-babası vardı. Sonra araştırdık hain kara karga yavruları :( bir çırpıda...:( gerisini anlatamayacağım. Çok üzüldük ama elimizden bir şey gelmedi.
    Şimdi bu resimleri görünce onlar aklıma geldi içim sızladı değerli arkadaşım.Hayat malesef çok acımasız.

    Sağlıcakla ve mutlulukla kal ın...

    YanıtlaSil
  7. Aslında benım de guvercınlerle ılgılı buna benzer bır anım var Noengel..balkonda kı yuvanın ıcınde yumurtaları gunlerce bekledım..yavrular cıktı.. bır sabah karganın alıp gıttıgını gordum.son yavruyuda... Doganın kanunu ama..ınsan yıne de kargaya olan ofkesını unutamıyor :( ben unutamadım..Zıyaretın ve degerlı yorumun ıcın tesekkur ederım..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)