LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

2 Aralık 2009

ALIŞVERİŞ ARABALARINA ÇOCUK KEMERİ İSTİYORUZ...

CANIMS bloğunun duyarlı sahibesi , alışveriş merkezlerin de ki arabaların, çocuklarımız için ne kadar tehlike arz ettiğine dikkat çekmiş.Emniyet kemeri olmadığı için ,çocuklarımızla içimiz rahat güvenli bir alışveriş yapamıyoruz .

Doğa'yı sırf bu yüzden küçük yaşlar da alışveriş arabasına bindirmemeye özen gösterdim. Bindirdiğim anlarda ise ya ben yada babamız ilgilendi.

Hemen hemen hepimizin haftada bir gittiğimiz bu ünlü alışveriş merkezlerinin, yurt dışı ayakların da emniyet kemerinin es geçildiğini sanmıyorum , neden ülkemiz de bu konuya önem verilmiyor mana veriyorum..vermek istemiyorum..

Bu konuda sende bir şeyler yapmak istiyorsan eğer , büyük alışveriş merkezlerine mail atabilir ve tepkini gösterebilirsin.

6 yorum:

  1. Sıcacık yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok duygulandım.
    Böyle yorumlar blog yazma hevesimi hep canlı tutuyor.
    Tekrar teşekkürler.
    Doğa şekerimide öperim :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Müge.. Değerli yorumun ve hazırladığın güzel masa için asıl ben teşekkür ederim :)Unuttugum bır seyın farkına varmamı sagladın..

    YanıtlaSil
  3. bence harıka bır noktaya degınmıssınız tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. TESEKKUR EDERIM
    Umarim basarabiliriz

    YanıtlaSil
  5. Senay`cigim onemli bir noktaya deginmissin daha duzeltilecek cok seyimiz var insallah her gecen gun biraz daha bilincleniyoruz ve yavas yavas her sey daha guzel olacak ben inaniyorum.

    Bu aralar sinavlarim var bu yuzden kendi blogumla ilgilenemiyorum sizleride eskisi kadar ziyaret edemiyorum ama insallah bir iki haftaya kadar eski duzenime donerim. Benim unutmayin emi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Fikrin Ne ? yorumun ıcın ben tesekkur ederım :)

    Sevgili Yeliz..umarım basarılı oluruz..ben ınanıyorum..

    Sevgili Nezıhecıgım.. senı unutmak mı ..asla ve kata :) Sınavların da basarılı ol arkadasım.. dualarım senınle..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)