LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

9 Aralık 2009

TİRAMİSU..

Arkadaşlarımın "... bunu gerçekten çok güzel yapıyorsun..." dedikleri pastamdır tiramisu.. Umarım dener ve yorumunu benimle paylaşırsın :)




Nasıl yaptım :

* 3 fincan unu , 3 fincan toz şekeri , 4 su bardağı sütü, 1 yumurtayı karıştırdım ve ocağa aldım. Katılaşmaya başlayınca altını kısıp ,bir kaç dakika daha pişirmeye devam ettim.

* Hazır pandispanya kekini , 1 su bardağı sıcak suyun içine atılmış , 3 tatlı kaşığı nescafe , 1 tatlı kaşığı pekmez karışımı ile ıslattım. ( bu kekler ortadan ikiye kesilmiş şekilde olduğu için iki parçasının da iç yüzeylerini ıslatıyoruz)

* Pastamızın kreması , ılınınca içine bir paket Labne peyniri ilave ettim( yeşil paket) ve iyice karıştırdım.

* Pandispanya kekimizin alt katına kremanın yarısını yaydım , diğer parçayı üzerine kapattım , üzerine kalan kremayı yaydım ve pastayı bu krema ile kapladım.

* En üst kısmına çay süzgeci ile kakao serptim.

16 yorum:

  1. mmmm... Ayyy evde labne yok napcaz şimdi
    Yarın gelmez ki bu görüntüyü gördükten sonra.Dilim dışarda kaldı valla.Süper görünüyor.Pasta delisi olan bana, bu yapılır mı yaa ... Hem de bu saatte :(
    Adresi veriyorum, hızlı kargo ile istiyorum hihi =)

    YanıtlaSil
  2. :)) Keske yarın sabah yayınlasaydım :))) en azından Labne alma sansın olurdu...

    İstanbuldaysan .. buyur gel beraber yıyelım Mınecım :)

    YanıtlaSil
  3. Bende cok severim tiramisuyu :) Bir iki kere yapmisligim da var ama seninki kadar guzel gorunmemisti benimkiler... :D Eline saglik Senaycigim.

    YanıtlaSil
  4. Mütevaziliği bırak :) Çok guzel görünmüş ve çok güzel olmuştur bana kalırsa :) Güzel yorumun ıcın tesekkur ederım canım :)

    YanıtlaSil
  5. Tiramusuyu bende çok seviyorum eşim de süper yapıyor:) çatal kaşık güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim Faslı :) sevgili eşine selamlarımı ilet lütfen...

    YanıtlaSil
  7. çatal kaşık süper fikir bu blog olayını bu yüzden çok seviyorum.Hamarat hatun dolu:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. :)) Bu ne guzel , içten bir yorumdu böyle.. yüzüm kızardı :*) tesekkur ederım sevgılı Nohut oda :)

    YanıtlaSil
  9. Sağolasın canım benim.Yemiş kadar oldum !!!
    Vallahi şekerim, labnesiz de olsa uydururum ben birşeyler :)
    Yarına yayında yaptığım uyduruktan - kaydırık Tiramisum hehe =)
    Seninki gibi çatal kaşık olayını bile yaptım valla.Senin fikrin olduğunu belirteceğim tabii ki.Ellerine sağlık.
    Bu arada istanbuldayım Avcılarda.Ben beklerim asıl halis muhlis yalancının da yalancısı Tiramisumu ikram etmeye =)

    YanıtlaSil
  10. :))) ellerıne emeklerıne saglık..yarın merakla beklıyor olacagım :)) fotografları :)

    YanıtlaSil
  11. Koydum bile siteye şekerim =)
    Gel beraber yiyelim valla ... Güzel oldu .Senin Tiramisunun yanında, solda sıfır ama olsun yedik , iki dilim kaldı =)=)=)

    YanıtlaSil
  12. Yarın bütün bloglar tiramisu fotolarıyla dolu oluyormuş ay ne gülerimm :)) gerçekten çok iç açıcı bir durum şeker limitimi aştığım bu haftada benim bile yapasım geldi inşallah iradem ağır basar :).. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Minecim hemennnn bakıyorum :)) emınım cooook guzel olmustur...ellerıne emeklerıne saglık arkadasım Ç:))

    Apsuwa :) İraden ağır basmasın :) ben sana da yaparım :)))

    YanıtlaSil
  14. İç açıcı bir SUNUM yerine durum olmuş :) çatal kaşık fikri güzeldi.. çok cömertsinz teşekkür ederim yemiş kabul ediyorum:) limit aşağılara inince ilk yapacağım tatlı olur gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  15. DOGACIM OLSADA YESEM NE GUZEL OLURDU ELLERİNE SAGLIK
    AFİYET BAL ŞEKER OLSUN..

    YanıtlaSil
  16. Apsuwa :) hafif bir tatlı.. yormuyor yerken.. tavsıye ederım :)

    Sevgılı Sevıl , Insallah bır gun ıkram etme sansım olur sana da :) Sevgıler..

    YanıtlaSil

okuYORUM :)