LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

26 Aralık 2009

SENELERMİ GEÇİYOR YOKSA..

Hava almak için biraz dışarı çıktım.. caddeler renk renk ,cıvıl cıvıl.. telaşlı bir koşturmaca..yeni bir yılı karşılamaya hazırlanıyor herkes..
Bugün.. hayatın..her şeye rağmen devam ettiğini bir kez daha anladım...
eve geldim..Mevlana'nın hayatını anlatan bir yazı okudum...ve şu söz çok hoşuma gitti benim.. "...Gönlünde Allah sevgisi arttı mı, şüphe yokki Allah seni seviyor..."
allah sevgim hep vardı..ama bu ara..daha sık sığınır oldum ona.. daha çok el açtım..dua ettim..umarım hepimizi seviyordur.. umarım bu yıl hep güzel şeylere gebedir..
Kızımın resimlerine baktım.. 5 yıllık yaşantısını sığdırdım..bu karelere..seninle de paylaşmak istedim..




11 yorum:

  1. 2006 ,2009 ayy hepside favorim olsun kuzum ya..öptm seni çokkk

    YanıtlaSil
  2. Vavv süper allah nice ömürler versin sizinle beraber inşallah,,hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  3. Umarim cici kizinin daha nice guzel senelerine sahit olursun arkadasim. Mevlana'nin sozude ayri bir guzel... Hemde ustune soz soylenmeyecek kadar. Paylastigin icin tesekkur ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Anlamıyoruz ama çabuk geçiyor seneler, sağlıklı uzun ömürler versin rabbim.

    YanıtlaSil
  5. Fundacım...teşekkür ederiz güzel teyzemiz..
    Melike - Batıkan ... nıckını bu sekılde algıladım umarım dogrudur..degerlı yorumun ıcın tesekkur ederım arkadasım..
    Nezıhecım..guzel temennın ıcın yurekten bır aminn diyorum..
    Güneşcim..guzel duan ıcın tesekkur ederım arkadasım..

    YanıtlaSil
  6. Nasıl büyümüş, ne kadar güzel olmuş Doğa. Bazen, daha fazla dayanamayacağını düşündüğün anda tek ihtiyacın olan hemen önünde duruyor. Ama bakmasını bilmek gerekiyor. Doğa, sana verilen en güzel armağan Şenaycığım...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel her sene daha güzelleşmiş ve büyümüş :)

    YanıtlaSil
  8. Günaydınlar,
    Daha nice yıllarda tüm sevdiklerinizle hep birlikte mutluluk içinde olmanız dileğiyle.
    Sağlıcakla ve mutlulukla kalın...

    YanıtlaSil
  9. Maaşallah diyorum nazar değmesin çok şirin çok tatlı kızınız. Haklısınız, nasıl mutsuzluk tatsızlık, hayal kırıklığı yaşasak da insanlar olarak, hayat devam ediyor. Yaşananların bizi hayat küstürmesine izin vermemek en doğrusu.
    Bu yılın çok güzel bir yıl olmasını kendi adıma ve sizin adınıza diliyorum. Gerçek mutlulukların yaşanacağı huzur sağlık dolu bir yıl olsun sevdiklerimizle..

    YanıtlaSil
  10. Elifada , Ceyda,No engel, O.K.Adamı...güzel dilekleriniz için ayrı ayrı tesekkur ederım..inşallah..güzelbir yıl olacak..hepımızıcın 2010 ..inşallah...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş Şenay. Seneler ne çabuk geçiyor değil mi,5 sene 5 ay gibi sanki. Doğa da yıllar geçtikçe güzelleşiyor, Maşşallah:)) Yeni yılınız kutlu olsun. Sevdiklerinizle hep birlikte olun:))
    bu arada çok yoğun olduğum için ne blogları sık sık takip edebiliyorum ne de kendi bloğumla ilgilenebiliyorum:(

    YanıtlaSil

okuYORUM :)