Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

17 Aralık 2009

Okul Öncesi Yılbaşı Kartları - 3


Okul öncesi öğretmenleri bu hafta sanırım bu örneklere çok fazla ihtiyaç duyacak umarım yardımcı olabilirim... en azından yapacağın bir yorumla , yardımcı olup olmadığımı yazarsan kendimi işe yaramış hissedeceğim.. mesajım umarım gitmiştir , gideceği yere...






kaynak için tıkla

6 dostum yazmış.. on "Okul Öncesi Yılbaşı Kartları - 3"

CherrybLossomgirL on 18 Aralık 2009 09:22 dedi ki...

ilk baştaki hakikaten çok şeker :)

Kevser C. on 25 Aralık 2009 17:07 dedi ki...

değişik ve güzel çalışmalar için teşekkürler:))

Adsız dedi ki...

teşekkürler çok güzeller ağaçlı olanı sınıfımda yaptırmayı düşünüyorum tabi kendi yorumumuzlabu arada siz okul öncesi öğretmenimisiniz yok öyle degil ise ilginiz taktirlik emeginize tekrar teşekkürler

Şenay - Doğa on 20 Aralık 2010 15:16 dedi ki...

Evet okulöncesi öğretmeniyim..ancak blog kızım ıcım :)

feride dedi ki...

ay çok güzel ben tekrar teşekkür ediyorum

Şenay- Doğam on 11 Aralık 2011 23:22 dedi ki...

Rica ederim : D

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez