LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

24 Mart 2009

YOĞURT KAPLARINDAN ÇOCUK


Bu etkinliği yapmak için malzeme sıkıntısı çekmeyeceğim kesin :) Ben çok seviyorum meyveli yoğurtları , yoğurdun faydalarını da biliyorum.
Annem saçlarımın uzaması için evde yaptığı yoğurttan da bol bol yemem gerektiğini söylüyor :)
Yoğurdun bilmediğimiz o kadar çok faydası varmış ki , hem benim hemde büyüklerin üzerin de , onun için bu konuyla ilgili yazıyı da hemen ekleyelim sende faydalan.
Bağırsak düzensizliklerinin giderilmesine, özellikle çocuk ve yetişkinlerde karşılaşılan ishallerin tedavisine yardımcı olur.
Bağırsaklarda bulunan tehlikeli ve zararlı mikropların çoğalmalarına ve hatta yaşamalarına engel olur.
Kanser riskini azaltır, özellikle kolon kanserine karşı koruyucu etkisi bulunmaktadır.
--------------
ABD’de yapılan bir araştırmada, düşük kalorili rejimlerine yoğurt seçeneğini ekleyen ve günde üç öğün yağsız yoğurt yiyen aşırı kiloluların, yoğurtsuz bir diyet programı uygulayanlara oranla yüzde 22 daha fazla kilo verdikleri ve yüzde 61 daha fazla yağ yaktıkları tespit edildi. Yoğurt yiyenlerin ayrıca, karın bölgelerinde yüzde 81 daha fazla yağ yaktıkları ortaya çıktı
---------------
Rahatlatıcı etkisi bulunmaktadır. Bu nedenle iyi ve rahat bir uyku için idealdir.
Kalsiyumun daha fazla emilmesini ve bağışıklık sisteminin güçlendirilmesini sağlamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)