LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

8 Mart 2009

BİLDİĞİM ÇOCUK ŞARKILARI

Epey zaman oldu biliyorum , doğum günüm , yeni bir kardeşimin olması ( yani Betüş teyzemin kızı ) nedeni ile blogla ilgilenemedik , çok güzel ve çok keyifli günler geçirdim , doğum günümle ilgili resimleri seninle paylaşacağım , çok yakın bir zaman da hem de :) ama sırada sana öğrendiğim şarkılardan bir kaçını yazmak var , umarım beğenirsin .


  • ALİ BABANIN ÇİFTLİĞİ

Ali Babanın bir çiftliği var, Çiftliğinde kuzuları var

Mee meee diye bağırır Çiftliğinde Ali babanın

Ali Babanın bir çiftliği var , Çiftliğinde arıları var

Vızzz vızzzz diye bağırır , Çiftliğinde Ali Babanın.

Ali Babanın bir çiftliği var ,Çiftliğinde inekleri var

Möö mööö diye bağırır ,Çiftliğinde Ali Babanın .

Ali Babanın bir çiftliği var ,Çiftliğinde tavukları var .

Gıt gıt gıdak diye bağırır Çiftliğinde Ali Babanın .

  • ANNEM

Küçücükken başucumda bana ninni söylerdin,

Sabahları uyanınca beni okşar severdin.

Benim annem güzel annem beni al dizlerine,

Kucağında okşa beni,ninniler söyle yine

Bugün hala kulağımda,çınlıyor tatlı sesin

Benim annem güzel annem kalbimin neşesisin

  • ARILAR (RONT)(Hep birden)

Yaz geldi çiçekler açtı,arılar hep çalışır.

Arı vız vız, arı vız vız vız, arı vız vız vız diye çalışır.

(Arılar)Önce menekşeyi koklar ,sonra gülü emeriz.

Çiçek balını, çiçek balını,çiçek balını biz çok severiz.

(Arılar)Balmumu yüklenir, kovanımıza döneriz.

Arı evini, arı evini arı evini mumla öreriz.

(Kovan)Fırtınalı, kışın karlı buzlu günde,

Arı uyuklar,arı uyuklar, arı uyuklar soğuk havada.

(Çiçekler)Yaz geldi nazlı çiçekler, güzel güzel açalım.

(Arılar)Haydi arılar, haydi arılar biz de kıra kaçalım.

  • ELLERİM TOMBİK TOMBİK

Ellerim tombik tombik Kirlenirse ne komik

Kirli eller sevilmez , güzelliği görülmez

Saçlarım bakım ister , hele dişler,hele dişler

Kirlenmesin kulaklar ,uzamasın tırnaklar

Çok koşup da terleme ,soğuk sulardan içme

Sonra hasta olursun arayıp doktoru bulursun

Doktor gelir odana iğne yapar popona,

Ay ay diye bağırma , koşup anneni çağırma.

  • BAŞ PARMAK

Sağ elimde beş parmak ,sol elimde beş parmak

Say bak, say bak, say bak , hepsi eder on parmak.

Sen de istersen say bak say bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)