Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

28 Mart 2009

KOLAY ÇİZİM YÖNTEMLERİ










Resim yapmayı sevenler için güzel bir kaç örnek buldum ,benim yaş grubum için biliyorum ki şu an yapmak zor belki imkansız , ama ilgilenen büyük abilerim yada ablalarım olabilir ;)

12 dostum yazmış.. on "KOLAY ÇİZİM YÖNTEMLERİ"

Adsız dedi ki...

ÇOOK GÜZEL ÇOKTA KOLAY

Adsız dedi ki...

bu resimleri gördüm we kesinlikle çok beqendim bende birçok kişi gibi resim yağmayı çok sewiyorum brni rahatlatıyor ben 12 yaşındayım we bunları yapmak benim için çokta zor değil bunları gerçekten çok beğendim lütfen bu tür etkinlikleri yapın eminim çok beğenilcektir:)

Adsız dedi ki...

çok kolay hemde resim yarışmasındayım resim yapmayıda çok seviyorum yaşımda 8

Adsız dedi ki...

ben resim yarışmasındayım ve çokta kolaymış 8 yaşındayım

Adsız dedi ki...

ben 8 yaşındayım ve çok eğlenceli resim yarışmasına girdim umarım kazanırım :D :) ;)

Adsız dedi ki...

bu resimleri gördüm we kesinlikle çok beqendim bende birçok kişi gibi resim yağmayı çok sewiyorum brni rahatlatıyor ben 12 yaşındayım we bunları yapmak benim için çokta zor değil bunları gerçekten çok beğendim lütfen bu tür etkinlikleri yapın eminim çok beğenilcektir:)

Adsız dedi ki...

kuğuyu çok beğendim bn de yaptım çok güzel oldu bu tür etkinliklerin paylaşımı gerçekten çok güzel...

Adsız dedi ki...

Yaşım 13 ve bunları kolaylıkla yapabiliyorum. Resme yeteneğimin de olduğunu düşünüyorum. Ben de yaptıklarımın burada görülmesini isterim (=)

Adsız dedi ki...

hiç kolay deil

Adsız dedi ki...

yaw ben adsız değilim

Adsız dedi ki...

teşekkürlerr

Adsız dedi ki...

Bunlar çok kolay daha fazla çizimler koyunn lütfenn

Yorum Gönder

okuYORUM :)

 

* Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez