LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

10 Mart 2009

EĞİTİCİ KİTAPLARIM - DİNİ

Belki bu kitapları incelerken , senin için çok fazla değil mi ? diye sorabilirsin , evet şu an için içinde yazılanları pek anlayamıyorum ama annem bana benim anlayabileceğim dilde , yaşıma uygun şekilde anlatıyor , resimlerine bakmayı seviyorum , bazen resimlere bakarak kendi kendime hikaye anlatabiliyorum.

Annem bu kitapları ileride ki yaş dönemlerim de faydalanmam için almış , her konuyu işlediğimizi , dinimizi doğru öğrenmenin de çok önemli olduğunu söyledi , kitaplarımı incelemek istermisin ?








YAZARIN YORUMU :

Çocuklarımız o küçük beyinlerinde oluşan sorular ile en zor sınava sokarlar bizleri:
Cennet nerede? Beni kim yarattı? Neden dua ediyoruz? Bu soruların cevaplarını nasıl vermeliyiz, nasıl anlatmalıyız onlara dinimizin esaslarını?
Biz bu zorlu sınavdaa sizin yanınızdayız.Bu seri 5-7 yaş grubu çocuklar için, anne ve babalarının onlara okuması ve resimlerini göstermesi halinde, tam olarak anlaşılmasa bile, his düzeyinde olumlu etkiler meydana getirecek.
7-9 yaş gubu çocuklar ise, on kitaplık bu seriyi bizzat kendileri okuyabilir ve anlayabilirler. Böylece, hayatlarının geri kalanında sağlam bir bakış açısı ve anlam dünyasına sahip olacaklardır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)