LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

9 Mart 2009

EĞİTİCİ KİTAPLARIM - KÜÇÜK KURBAĞA



Bu kitap benim en sevdiklerim arasın da yerini çoktan aldı ,her zaman annem arkadaşlarına benim kitaplarla içli dışlı olmamı istediğini söylermiş ,ben bebekken sürekli kitap okurmuş :) sanırım bu yüzden ben de çok sevdim kitapları , ne zaman annemle dışarıya çıksak kitapsız dönmüyoruz. Bu kitapla ilgili daha çook söyleyeceklerim var devamını okuya tıklarmısın :)

Kitabım da tam üç tane hikaye var , Küçük Kurbağa, Akıllı Kuzu ve Geyiğin Boynuzu, annem bu kitapta birlik ve beraberliğin ve kendime olan özgüvenimin anlatıldığını söyledi ve o kadar güzel bir üslupla yazılmış ki annem okurken hiç sıkılmıyorum , çok keyif alıyorum.

Sadece bu kadarla da kalmamışlar , el göz koordinasyonumu ve görsel materyallerimi kullanabilme yeteneğinimi geliştirmek için yapboz yerleştirilmiş içine , her hikayenin kendine ait altı parçadan oluşan yapbozu var. Henüz kendim okuyamıyorum ama yapbozu tek başıma kolayca yapabiliyorum.

Sende meleğine bundan mutlaka almalısın.

2 yorum:

  1. Doga`cigim sayende Turkiye de ki yayinlari takip edebiliyorum. Kitaplarini paylasmaya devam edersen insallah kucuk oglum buyudugunde bende ona bunlardan alabilirim. :) Cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Nezihe Teyzem , ben küçük kardeşim büyüsün istediği kitaplarımdan gönderirim :) Kitaplarıma çok iyi bakıyorum çünkü

    YanıtlaSil

okuYORUM :)