LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

14 Mart 2009

SAÇLARIM KESİLİYOR -Eğitici Kitaplarım


Beril arkadaşımın hediye ettiği bu kitabı cok seviyorum , saçlarımı çok seviyorum üç ayda bir daha sağlıklı uzasın dıye annem recep amcaya götürüyor beni , önceden hiççç istemeyerek gittiğim recep amcaya , annemin bu kitabı okuması sayesin de daha keyifli gidiyorum.
Erdem yayınlarından çıkan kitabımın serileri de varmış , annem en kısa zaman da alacağına söz verdi.
Kitapla ilgili yazarın yorumlarını okumak istersin diye annem bloga ekledi.
----------
Çocuklar büyür, büyürken de birçok problem yaşarlar. Kimisi tuvaletini yapmaktan korkar, kimisi saçlarını kestirmekten. Kimisi için yemek yemek bir işkencedir, kimisi için odasını toparlamak.
Ve hepsi de anne babalarının kardeşlerini kendilerinden daha çok sevdiğini düşünür. Üç yaş ve üstü çocuklar için hazırlanan bu dizi, ebeveynlere ve çocuklara yaşanan problemlerin çözümü noktasında bazı ip uçları veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)