LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

26 Mart 2009

FARE ETKİNLİĞİMİZ

Basit bir etkinlik , çalışırken zorluk çekmeyeceğiz sanırım. Bir çok insanın korktuğu fare den ben hiç karşılaşmadığım için korkmuyorum :)



Bunları biliyormuydun ben yeni öğrendim :) Sen de öğren istedim.
Bir fare tam üç gün su içinde yüzebilir ve tuvalet sifonu çekildiği anda bile ölmez. Daha da ilginci fare aynı yolu izleyerek çıktığı yere geri dönebilir.
Yapılan bir araştırma farelerin ne kadar az yerse ömür sürelerinin de o kadar arttığını ortaya koymuş.
Bir fare hiç yara almadan tam 50 metre aşağı düşebilirmiş.
Fareler terlemezmiş,vücut ısılarını kan damarlarını genişleterek veya daraltarak dengelerlermiş.
Farelerin safra keseleri ve bademcikleri yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)