LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

25 Mart 2009

ANAOKULU EĞİTİM SETİ

Annemin bana iki yıl önce aldığı bu seti çok seviyorum , içinde tahmin edemeyeceğin kadar çok ilgimizi çekecek şeyler barındırıyor.

İçeriğinde birbirinden renkli ve eğlenceli oyunlar, alıştırmalar, aktiviteler var ,bunların zihinsel zihinsel gelişimimize destek verdiğini söylüyor annem.
Yaptığı araştırmalar da annem bu setle ilgili şunların yazıldığıı söyledi.
" Tüm içerik, uzman pedagoglar, çocuk zeka gelişim uzmanları, deneyimli eğitmenler ve hatta aile bireyleri tarafından oluşturuldu ve denendi.
Milli Eğitim Bakanlığı okul öncesi eğitim müfredatına uygun olarak düzenlenen bu program ile basit alıştırmalar ile başlayıp, dikkat artırarak çocuğun yaratıcılığını kullanmasının sağlanması ve adım adım farklı yeteneklerin geliştirilmesi hedeflendi.

3-6 yaşındaki çocuklar için hazırlanmış yepyeni, eğlenceli ve eğitici aktivite dergisi Anaokulu ile çocuğunuz okumaya, yazmaya, saymaya hazırlanacak ve ayrıca güzel ve doğru konuşmayı, düzgün cümleler kurmayı eğlenerek öğrenecek. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

okuYORUM :)